Gezocht: Forum repareren of herinstalleren

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.

Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Evelijn
Contacteer:

Gezocht: Forum repareren of herinstalleren

Bericht door Evelijn » 18 jan 2009, 16:23

Opdracht: Ik zoek iemand die mijn forum kan repareren. Er zitten namelijk een aantal fouten in die ik er zelf met geen mogelijkheid uit kan krijgen. Lukt dit niet, dan zou ik graag willen dat het forum geherinstalleerd wordt, dan wel met alle berichten en fora, enz. er nog op.
Beloning/wederdienst: Nader overeen te komen.
Neem contact op via: Pb, e-mail.

Johan

Re: Gezocht: Forum repareren of herinstalleren

Bericht door Johan » 18 jan 2009, 17:08

Heb je een link naar je forum en een lijst met de problemen? Dat is handiger voor iemand er aan begint :)
Laatst gewijzigd door Raimon op 18 jan 2009, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Chatten doe je maar via een pb.
Voormalig Support Teamlid

Evelijn
Contacteer:

Bericht door Evelijn » 18 jan 2009, 17:17

http://www.ponyspot.nl is de link. :)

De lijst met problemen wordt wat lastiger...
Dit weet ik zeker:
- De forumindex is niet bereikbaar
- Er ontstaat een aantal foutmeldingen op de portal
  • Spoiler: bekijk
    PHP Notice: in file /bb3portal/block/announcements.php on line 60: Undefined index: ANNOUNCEMENTS
    [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3764: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3185)
    [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3766: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3185)
    [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3767: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3185)
    [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3768: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3185)

Een aantal dagen geleden konden ook een paar leden niet inloggen. Nu heb ik wel een paar reacties gekregen over dat ze weer konden inloggen, maar ik weet niet of dit bij iedereen zo is.
Voor de rest geen foutmeldingen volgens mij, ik ben er in ieder geval niet meer tegen gekomen.
Laatst gewijzigd door Raimon op 18 jan 2009, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Off-topic reactie verwijderd.

Johan

Bericht door Johan » 18 jan 2009, 19:36

Lijkt meer op een foute installatie van de modificatie. Heb je een back-up van voor de fouten? :)

Heb je trouwens nog andere modificaties? :)
Voormalig Support Teamlid

Evelijn
Contacteer:

Bericht door Evelijn » 18 jan 2009, 20:40

Inmiddels is het allemaal opgelost! :)

Plaats reactie