Opdracht: medeadmin worden van een spelletjesforum
Beloning/wederdienst:
Neem contact op via: per pb of mail
http://www.backcities.nl
ik eigenaar van site zoekt beheerder die kan helpen de site draaiende te houden eventueel te updaten en tevens zijn ideeen(in overleg met mij ) in te voegen.
gr
erwin
site beheerder
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Re: site beheerder
De copyright van phpBB staat niet op je forum. Tot dan onthoud phpBB.nl je alle vormen van support. Over hoe je deze copyright terug kan zetten lees hier: [wiki]Copyrightbeleid[/wiki]
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
ik wil het graag terug zetten maar ik vraag me af of ik het er gewoon bij moet zetten en het gene wat er al instaat moet weghalen. ik heb te weinig kennis om dat te doen.
ik weet dat ik zolang geen support kan verwachten zolang het er niet staat
maar hoe moet ik het doen
ik heb het bestand al gevonden.
ik kan wel deze tekst in me beheerderscherm vinden "Powered by phpBB 2.0.22 © 2001 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens."
ik weet dat ik zolang geen support kan verwachten zolang het er niet staat

ik heb het bestand al gevonden.
ik kan wel deze tekst in me beheerderscherm vinden "Powered by phpBB 2.0.22 © 2001 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens."
Op de link die ik je zojuist gaf staat precies aangegeven wat je moet doen om de copyright terug te zetten. 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
het is me gelukt ik heb het teruggeplaatst