Opdracht: Aanpassing TV-Gids Mod
Beloning/wederdienst: in overleg
Neem contact op via: PB of e-mail
Ik run een forum over televisie-series. Voor dit forum heb ik een tijd geleden iemand een mod laten bouwen om een actuele TV-gids weer te geven. Zie hier het resultaat. Ik ben hier erg blij mee, maar zou nog graag een paar aanpassingen er op hebben en de ontwikkelaar van de mod laat het helaas afweten. Ik zoek dus iemand die de volgende aanpassingen kan doen:
1) Indien een serie die in de TV-gids wordt weergegeven voorkomt in de seriedatabase (een x aantal subfora waarin per serie een topic staat), dan moet de naam van de serie in de TV-gids linken naar het betreffende topic. Dit moet dus dynamisch gebeuren aangezien de TV-gids elke dag verandert. Tevens moet er rekening gehouden worden met lidwoorden, bijv. "The Office" in de TV-gids moet automatisch gelinkt worden met "Office, The" in de seriedatabase.
2) Ik zou graag een mod voor de frontpage willen die kan weergeven wat er "nu" en/of "straks" op TV is/komt.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Groet,
Maxx
Aanpassing TV-Gids Mod
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.