Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
Krisken
-
Contacteer:
Bericht
door Krisken » 03 feb 2008, 18:10
Ik zoek voor 2 fora iemand die de headers (het lelijke blauwe ding waar het phpbb logo in staat

) wilt veranderen door wat fotos. De rest van de prosilver style mag behouden blijven.
Het gaat over de volgende fora
-
http://www.oostvlaanderen.net
-
http://www.stugent.net
De mogelijkheid bestaat dat er in de nabije toekomst nog een 2-tal fora zou moeten aangepast worden. Het is de bedoeling dat zowel het logo van oostvlaanderen als het schild van stugent erop blijven staan zoals dit nu het geval is. Dus clickable voor naar de index van het forum te gaan.
-
Gamemaniak
-
Contacteer:
Bericht
door Gamemaniak » 04 feb 2008, 12:19
Kijk eens wat hier boven staat

Dan zul je veel meer reactie's hebben
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
-
Krisken
-
Contacteer:
Bericht
door Krisken » 04 feb 2008, 19:08
Mijn excuses...Was begonnen in een ander topic waar mij naar hier verwezen werd...Alvast bedankt voor de tip!
Opdracht: Design voor 3 websites (basispunten : logo aanpassen - stijl verbeteren qua kleuren)
Beloning/wederdienst: € 15 per website - eventueel in combinatie met eigen domeinnaam + 1 jaar gratis 1GB pakket hosting
Neem contact op via: Privébericht, E-mail (
kris@derocker.name), Telefonisch (+32 484 667 667)
Bij voorbaat dank!
-
Tom V
-
Contacteer:
Bericht
door Tom V » 05 feb 2008, 14:05
op vraag van gamemaniak gesloten, indien nodig kan het terug geopend worden door een moderator of door mij