Een NZB Forum Crew :D

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.

Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
SlideR

Een NZB Forum Crew :D

Bericht door SlideR » 29 okt 2007, 14:08

Het lijkt mij leuk om een forum te maken waar je NZB files kunt vinden.

Mensen die downloaden met nieuwsgroepen weten vast wel wat een NZB file is maar toch hier een stukje van wikipedia.

Wat is een NZB file:
From Wikipedia, the free encyclopedia
(Redirected from Nzb)
• Find out more about navigating Wikipedia and finding information •
Jump to: navigation, search

NZB is an XML-based file format for retrieving posts from NNTP (Usenet) servers. The format was conceived by the developers of the Newzbin.com Usenet Index. NZB is effective when used with search-capable websites. These websites create NZB files out of what is needed to be downloaded. Using this concept, headers would not be downloaded hence the NZB method is quicker and more bandwidth-efficient.

Each Usenet message has a unique identifier called the "Message ID". When a somewhat large file is posted to a Usenet newsgroup, it is usually divided into multiple messages (called segments or parts) each having its own Message-ID. An nzb-capable Usenet client will read the Message-ID from the NZB file, download them and decode the messages back into a binary file (usually using yEnc or Uuencode).
Voorbeeld van zo'n forum http://www.ftaclub.net.

Ik zoek dus eigenlijk iemand die download van nieuwsgroepen (Usenet) en die ook graag een forum wilt starten samen met mij. Je moet ook ervaring hebben met phpbb 2/3

Wat voor mensen zoek ik om dit idee te realiseren?
  • Mede-Admin: (1)
  • Moderators:
  • Sponsors:

Contact via: PB

emrulez
Contacteer:

Re: Een NZB Forum Crew :D

Bericht door emrulez » 29 okt 2007, 15:27

een vriend van mij heeft het zelfde maar dan in het engels als je wil kan ik hem vragen
Afbeelding

SlideR

Bericht door SlideR » 29 okt 2007, 15:58

Van welke site is hij ?

emrulez
Contacteer:

Bericht door emrulez » 29 okt 2007, 16:29

Afbeelding

SlideR