Beste Service Team,
één van jullie leden heeft bij mij 2 modificaties in mijn forum (phpbb2) geplaatst en deze draaien naar verlangen. Echter wil ik bij 1 mod een aanpassing hebben die ik helaas niet zelf kan. Het gaat om het volgende.
Modificatie Upload Picture.
Bij het uploaden van een foto moeten de gebruikers de foto's die ze willen uploaden alin het juiste formaat hebben gemaakt. Dit is erg irritant zeker als men niet weet hoe je zo snel een foto kan bijsnijden. Nu is mijn vraag of dit niet aan te passen is zodat men gewoon een grote foto kan uploaden en dat vervolgens het systeem dit aanpast aan een vast opgegeven maat.
Ook is er helaas geen mogelijkheid om de foto in een topic vergroot te zien. Dus als iemand een grote foto van een bepaalde lay-out ofzo heeft kan men dit niet goed zien als ze de foto verkleind in een topic ziebn staan. Zou dit ook eventueel mogelijk zijn en zo ja kunt u dit ook toevoegen.
Men kan direct vanuit de server werken via FTP toegang. Als 1 van jullie hier zin in heefd dan kan men mij een bericht sturen en ik stuur dan z.s.m. de inlog gegevens naar jullie toe.
mvgr.
Peter
Modificatie Upload Picture
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Modificatie Upload Picture
- Bijlagen
-
- upload pic.zip
- (184.49 KiB) 162 keer gedownload
Re: Modificatie Upload Picture
Hey petertjuh,
De modificatie die je toont zorgt er normaal gezien voor dat deze automatisch verkleint wordt, alleen als de bestandsgrootte te groot is na verkleining zal deze geweigerd worden. (de kleine versie wordt dan opgeslagen)
Het tweede deel zit niet in de modificatie en om dit toe te voegen is een aanpassing van de modificatie nodig.
Dit houd ook in dat het Service Team dit niet aanneemt aangezien dit niet installeren/updaten van een modificatie is, maar het aanpassen ervan.
Hierbij is deze ook verplaatst naar "Het prikbord".
Met vriendelijke groet,
Dark Inca
De modificatie die je toont zorgt er normaal gezien voor dat deze automatisch verkleint wordt, alleen als de bestandsgrootte te groot is na verkleining zal deze geweigerd worden. (de kleine versie wordt dan opgeslagen)
Het tweede deel zit niet in de modificatie en om dit toe te voegen is een aanpassing van de modificatie nodig.
Dit houd ook in dat het Service Team dit niet aanneemt aangezien dit niet installeren/updaten van een modificatie is, maar het aanpassen ervan.
Hierbij is deze ook verplaatst naar "Het prikbord".
Met vriendelijke groet,
Dark Inca
Re: Modificatie Upload Picture
Uhh volgens mij had ik hem toch geplaatst in het prikbord !!!
En er is nog 1 ding aan het script het forum vergroot zich bij het plaatsen van een foto is dit ook meteen aan te passen aan degene die het doet.
En er is nog 1 ding aan het script het forum vergroot zich bij het plaatsen van een foto is dit ook meteen aan te passen aan degene die het doet.