Joomla FB --> PHPBB3 met Joomla koppeling via Community Buil

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.

Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
1llusion

Joomla FB --> PHPBB3 met Joomla koppeling via Community Buil

Bericht door 1llusion » 27 okt 2007, 13:11

Noodgedwongen mijn SMF forum te vroeg op moeten zetten.
Ik was bezig met voorbereidingen voor de voor mij nog uit te voeren switch naar PHPBB3, maar was afwachtende op een stable release.
Toen mijn SMF er mee uit scheed. aangezien SMF niet meer toegestaan wordt op Joomla sites, is er geen manier support te verkrijgen.
Dus moest ik noodgedwongen over naar Fireboard.

Dit is echter een nogal saai forum, met weinig mogelijkheden, zeker niet gezien de plannen die er waren met PHPBB
Nu weet ik echter niet meer hoe ik nou moet gaan komen richting een instalatie van PHPBB3 vanaf een Joomla Fireboard situatie

Hulp wordt zeer gewaardeerd.
De huidige trieste situatie is te aanschouwen op
http://www.opelcoupeclub.nl

De modificaties zijn voor een vereniging, niet voor een bedijf

Tom V
Contacteer:

Re: Joomla FB --> PHPBB3 met Joomla koppeling via Community Buil

Bericht door Tom V » 27 okt 2007, 13:32

Convertors naar phpBB3 bestaan nog niet, omdat dit nog geen officiele release is.
Van Fireboard bestaan er verder ook nog geen converties naar phpBB.
Misschien kan dit forum je helpen: http://www.phpbb.com/community/viewforum.php?f=10

Verder raad ik je ook aan om ofwel support te vragen ofwel er iets tegenover zetten, anders denk ik dat niet dat iemand dit gaat doen voor je.

Plaats reactie