Hallo,
Ik ben sinds anderhalve maand een website begonnen met daarop een phpBB forum. Het is een niet-commerciële website en is dus niet bedoeld om winst te maken. De site heb ik zelf gemaakt met mijn basiskennis van html en php. Er is dus gebruik gemaakt van frames etc. wat de website niet echt makkelijk in gebruik maakt. De huidige website is te bekijken op http://www.ferrarichat.nu
Nu het aantal leden en bezoekers groeit en er een nieuwe server aan zit te komen ben ik op zoek naar iemand die (tegen een vast bedrag) een website voor mij wil bouwen. Ik heb zelf al een idee van hoe het moet worden.
Heb je interesse en wil je meer weten? Mail dan even naar niels@ferrarichat.nu of voeg me op dat adres toe op msn. Dan zal ik je meer informatie geven over hoe ik het wil hebben zodat we eventueel al een bedrag kunnen afspreken.
Ik hoop op een reactie!
Opdracht: Hulp website opzetten
Beloning/wederdienst: Financiele vergoeding in overleg
Contact via PB/email: niels@ferrarichat.nu
P.S.: Afbeeldingen van hoe ik het wil volgen nog...
Opzet website
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
- FerrariChat_nu
- Contacteer:
- FerrariChat_nu
- Contacteer:
- Robin Huurman
Re: Opzet website
Check je msn.