[GZ] Scripter om login te maken

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.

Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
CoNiO

[GZ] Scripter om login te maken

Bericht door CoNiO » 20 jul 2007, 09:25

Ik ben op zoek naar een scripter die voor mij een login systeem kan maken gebasseerd op hetzelfde loginsysteem als dat van phpbb3.

Dus ik heb een website gebouwd rond een forum, nu wil ik wanneer men inlogt op de website men ook ingelogged is op het forum en visa versa.

Nu in dat loginsysteem is het ook belangrijk dat de 'rechten' van de gebruiker gecheckt worden. Zodat ik - wanneer men moderator is - meerdere buttons laten tonen dan wanneer men user is.
Idem voor de beveiliging zelf, van de pagina die getoond wordt. Dus is men moderator, heb je bv toegang tot een bepaalde pagina, is men geen moderator op het forum, dan heb je geen toegang tot pagina x op mijn website.

Graag reactie via pb.

Grtz

webmaster (5ven)
Contacteer:

Re: [GZ] Scripter om login te maken

Bericht door webmaster (5ven) » 20 jul 2007, 22:43

Ey,

Ik heb dezelfde behoefte dus vond ik het niet nodig een nieuw onderwerp te starten ;)

Je hebt wel niet verteld wat de beloning is mr ik vermoed dat het gratis moet gebeuren?
Ik mag in ieder geval niets geven maar ik kan mss een wederdienst doen?
Scripten kan ik totaal nier mr ik kan wel iets met afbeeldingen en design..
Een avatar zal dus wel kunnen lukken!
En een linkje in de copyright is ook mogelijk

Contact kan via PB

CoNiO

Bericht door CoNiO » 23 jul 2007, 09:30

Ik ga even een link posten, dat je een beter idee hebt, vanwat de bedoeling is. Dus ik heb al een tijdje een hobby site (forum) en zou het wat professioneler willen aanpakken. Dus ik heb een nieuwe site ontworpen, en het forum zou daar nu in geintegreerd moeten worden. Ik heb al iemand gevonden die het grafische van zo'n forum gaat doen, maar ik ben nu op zoek naar iemand die het technisch kan.

http://partyboard.x-it.be/ <- Hier zie je de link. Als je op forum klikt, zou daar het phpbb3 forum moeten komen.

Zoals je ziet heb je daar een loginscherm. Het spreekt voor zich, als je daar inlogt, dat je over gans de website ingelogged bent. En eenmaal je ingelogged bent, komt daar de linken 'help, zoeken, leden, berichten en uitloggen'.
Maar hier zou ik wel de mogelijkheid moeten hebben, wanneer men moderator is, dat ik daar meerdere knoppen kan tonen. Zodat ik dan een script kan maken, wanneer men moderator is, dat hij nieuws kan toevoegne op de site.

Voila dat is het. Geef mij maar je prijs wat je hiervoor vraagt. Of mochten er andere mensen dit kunnen fixen, pm me maar je prijs.

Grtz

Joeri

CoNiO

Bericht door CoNiO » 28 jul 2007, 17:36

up

webmaster (5ven)
Contacteer:

Bericht door webmaster (5ven) » 29 jul 2007, 11:54

Alloewel het niet echt mijn stijl is moet ik toch echt zeggen dat je daar een hele mooie website hebt!
alles is netjes, echt , goed gedaan!

Maar iemand vinden die voor die login kan zorgen is een ander paar mouwen :geek:
Is er niemand die hiervoor kan zorgen?

Stef

Bericht door Stef » 29 jul 2007, 13:37

Het is geen probleem om je login te koppelen aan phpBB3, je phpBB3 koppelen aan je website is een ander verhaal en zul je heel phpBB3 overhoop moeten halen.

CoNiO

Bericht door CoNiO » 31 jul 2007, 06:57

webmaster (5ven) schreef:Alloewel het niet echt mijn stijl is moet ik toch echt zeggen dat je daar een hele mooie website hebt!
alles is netjes, echt , goed gedaan!
Dank u :)

Stef schreef:Het is geen probleem om je login te koppelen aan phpBB3
tis zo dat het moet. Maar Jan, de moderator hier, is eral mee bezig :)

webmaster (5ven)
Contacteer:

Bericht door webmaster (5ven) » 31 jul 2007, 16:05

ah , dat is fijn.
Kun je hem vragen of hij het script ook aan mij kan posten?
En wat moest je hem er tegenover doen , dan kunnen we misschien d ekosten delen , als dat moet

Plaats reactie