Wat denk je ervan om het layout is een opkicker te geven met mootools om alles zo mooi te maken, ik denk er eigenlijk meer aan om het geen portal meer te noemen

Natuurlijk wel, vorige week is het nog geupdate. Maar in tegenstelling tot sommige mensen heeft Alexander ook nog een leven, en zit hij niet de hele dag no-life op de computer, om een gratis mod voor mensen te maken.JohanG schreef:Er zijn geen updates meer..
Inderdaad, het is klaar wanneer het klaar is.Gamemaniak schreef:Natuurlijk wel, vorige week is het nog geupdate. Maar in tegenstelling tot sommige mensen heeft Alexander ook nog een leven, en zit hij niet de hele dag no-life op de computer, om een gratis mod voor mensen te maken.JohanG schreef:Er zijn geen updates meer..
hallovs schreef:ik heb nog iets voor je project ofzo
bij footer bij onderwerpen en topic's dat gebruikers kunnen kiezen welke style ze gebruiken ;a dat vindt op zich wel chill als gebruikers
Ik ga zelf eens kijken of ik die functie er in zet dat mensen hun eigen stijl kunnen kiezen in de footer. En volgens mij zit het al in phpBB zelf. Kijk maar eens in functies.php in de functie overall_header().Lucas schreef:Ik vermoed dat die functie er niet inkomt. Uiteraard is het aan Alexander zelf, maar zo'n functie is meer een aparte mod waard, omdat het op die manier meer op een complete rewrite begint te lijken.