[KIJK] Joomla template voor phpbb

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

LEES: Algemene Voorwaarden. Denk aan tags [KIJK] voor je eigen site, [DEV] voor als je hem wilt vrijgeven!
phpBB3.0.x
Plaats reactie
Gebruikersavatar
The-Lion
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 nov 2008, 13:47

[KIJK] Joomla template voor phpbb

Bericht door The-Lion » 05 aug 2009, 12:33

Hallo,
Ik heb al wat meerdere rhuk_milkyway templates gezien op dit forum maar ik wil het graag zelf doen.
Het gaat om de website www.theyellowarmy.nl

Ik ben bezig om de Joomla template rhuk_milkyway te gebruiken op mijn forum. Op dit moment wordt de standaard template prosilver d.m.v een iframe in Joomla weergegeven. Maar ik wil van de Joomla template een phpbb template maken.

Dit wil ik doen door alle div's van Joomla te behouden en dat alle inhoud van phpbb in de div "whitebox_m" komt te staan (met de firebug extensie voor firefox is goed te zien wat ik nou eigenlijk wil). Zodat het er uiteindelijk niet anders uitziet als nu maar dan zonder de iframe.

Dit is mijn aangepaste overal_header:

Maar ik ben geen expert op het gebeid van html met div's en zoals het bestand nu is zit er iets fout met de div's.

In de praktijk staat nu alleen de div "navbar" in "whitebox_m" en komt volgt al gelijk de "whitebox_b" div. De overige phpbb div's komen daarna pas. Maar het is eigenlijk de bedoeling dat ook die andere phpbb div's in "whitebox_m" komen te staan en dat "whitebox_b" als allerlaatste komt.

Zou iemand misschien kunnen helpen. Nogmaals ik ben niet zo thuis in div's.
Alvast bedankt!


Edit: Probleem opgelost!

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 2315
Lid geworden op: 20 feb 2007, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: [KIJK] Joomla template voor phpbb

Bericht door Pascal » 01 sep 2009, 09:33

404 - Component niet gevonden :(
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

Plaats reactie