[KIJK] Prosilver in ladies style

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

LEES: Algemene Voorwaarden. Denk aan tags [KIJK] voor je eigen site, [DEV] voor als je hem wilt vrijgeven!
phpBB3.0.x
Plaats reactie
Lilian86
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 nov 2008, 12:08

[KIJK] Prosilver in ladies style

Bericht door Lilian86 » 03 apr 2009, 18:58

Een tijdje geleden had ik al een vraag over het dataverkeer van ons forum, maar nu is toch besloten om het forum maar zelf te hosten.

Na een maandje is het eindelijk klaar, het is een forum over beauty/make-up, dus misschien hier niet de favoriete doelgroep, maar ik vind hem zelf aardig goed gelukt. Alleen over de forumimages ben ik nog niet tevreden (wijzig, delete) en er komen nog wat mods bij, dan is het klaar. De advertentie is straks aangepast aan de style.

www.beautygloss-forum.nl
(en nou maar hopen dat hier geen leden zitten, want vanaf zondag gaan we pas bekend maken dat er een nieuw forum is)

Hebben jullie nog tips? Kritiek?

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 2315
Lid geworden op: 20 feb 2007, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: [KIJK] Prosilver in ladies style

Bericht door Pascal » 03 apr 2009, 19:26

Ik vind het er zeer netjes en strak uitzien.

Ik heb wel een klein puntje dat je mischien mee kan nemen:

in de forumindex bij bijvoorbeeld wie is online, daar onderaan vind ik de tekst erg licht, mensen die niet zo goed kunnen lezen zouden dit is amper kunnen lezen, mischien een klein puntje donkerder maken?

Verder toppie, natuurlijk ben ik een jongen maar het ziet er echt knap uit :)
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 2376
Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:24
Locatie: memberlist.php

Re: [KIJK] Prosilver in ladies style

Bericht door Johan » 03 apr 2009, 21:04

Zéker niet slecht. Mooi aangepaste afbeeldingen ed! :) Wat ik jammer vind is dat het nog op prosilver lijkt (hoewel de titel dit ook al aangeeft). ;)

Verder vind ik roze geen goede basiskleur, maar ik begrijp ook de keuze zeer goed gezien de doelgroep/het onderwerp :mrgreen: De tekst (@Pascal) vind ik prima leesbaar ;)


Over het algemeen lijkt het mij een zeer geslaagd resultaat dus :) Heb je een designer ingehuurd of doen jullie dit zelf?
Voormalig Support Teamlid

Lilian86
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 nov 2008, 12:08

Re: [KIJK] Prosilver in ladies style

Bericht door Lilian86 » 03 apr 2009, 21:52

Bedankt, ik vind prosilver van zichzelf erg mooi, dus teveel aanpassingen daarin vind ik niet nodig.
Tekst onderaan kan misschien wat donkerder inderdaad, misschien nog even wijzigen, roze is de beste basiskleur die er is al wil ik hem misschien ook in wat andere (pastel) kleurtjes maken.

Ik heb hem zelf gemaakt/aangepast, ben vormgever, dus een designer inhuren is niet nodig :)

Mid
Berichten: 961
Lid geworden op: 03 mei 2008, 23:22

Re: [KIJK] Prosilver in ladies style

Bericht door Mid » 03 apr 2009, 23:09

Ik behoor ook zeer zeker niet tot de doelgroep, maar het ziet er zeer evenwichtig en rustgevend uit. :)

Gebruikersavatar
marian0810
Berichten: 1974
Lid geworden op: 09 apr 2007, 10:24
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: [KIJK] Prosilver in ladies style

Bericht door marian0810 » 04 apr 2009, 00:17

Mooi! Alleen jammer dat stijlontwerpers altijd zo weinig rekening houden met de vele IE6 gebruikers :? In IE6 zijn .png's NIET transparant, dus dat ziet er niet echt mooi uit met die vierkante grijze afbeeldingen :cry: Wat is er mis met gifjes?

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20297
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: [KIJK] Prosilver in ladies style

Bericht door Paul » 04 apr 2009, 09:46

marian0810 schreef:Mooi! Alleen jammer dat stijlontwerpers altijd zo weinig rekening houden met de vele IE6 gebruikers :? In IE6 zijn .png's NIET transparant, dus dat ziet er niet echt mooi uit met die vierkante grijze afbeeldingen :cry: Wat is er mis met gifjes?
Je kan niet eeuwig rekening blijven houden met een oude stuk shit uit 2002 ;). IE6 is enorm verouderd en onveilig, gewoon niet gebruiken. Upgrade naar, tenminste, IE7 maar liever IE8.

Lilian86
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 nov 2008, 12:08

Re: [KIJK] Prosilver in ladies style

Bericht door Lilian86 » 09 apr 2009, 18:14

Bedankt allemaal! Beetje een laat antwoord maar we gingen zondag live, dus het is gigantisch druk (alweer 600 leden). Ik heb voornamelijk PNG gebruikt omdat dat makkelijk te exporteren was vanuit Illustrator. Nog niet alles werkt in alle browsers even goed, maar ik kan zelf niet zo goed testen omdat ik van IE de nieuwste versie heb (als ik die gebruik), maar er komen nog een aantal bugs/instel foutjes boven nu iedereen aan het forummen is, dus dat wordt langzaam aan opgelost.

Plaats reactie