[DEV]Play4Fun.

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

LEES: Algemene Voorwaarden. Denk aan tags [KIJK] voor je eigen site, [DEV] voor als je hem wilt vrijgeven!
phpBB3.0.x
Plaats reactie
D-Design
Berichten: 80
Lid geworden op: 02 okt 2007, 16:07
Contacteer:

[DEV]Play4Fun.

Bericht door D-Design » 27 dec 2008, 20:09

Name: Play4fun.
Creator: Donny Snoey (D-Design).
Version:1.0.0
Screenshot:Click here (BIG IMAGE)
Demo:Click here

Hallo iedereen,

mensen kennen misschien mijn oude naam, D-Design, maar die heb ik omgewisseld voor me echte naam.
Donny Snoey heet ik in het echt en die naam gebruik ik nu dus ook en ben dus meer herkenbaarder. Ik ben 17 jaar en ben misschien net een jaar of iets meer bezig met webdesign.
Zoals jullie misschien al merken ben ik niet echt een ster in Nederlands, ben daarom ook blij dat scripten en stylen niet gemaakt word met Nederlandse teksten ;). Maarja ik zal het even over de style hebben.
Na weer een lange tijd, vind ik, dacht ik dat ik weer is een style moest gaan maken. Ik vond het wel eens tijd voor een blije style. Zoals jullie misschien nog wel weten zijn meerendeel van mij styles niet echt happy. ik hoop dat ik hiermee een leuke style heb gemaakt voor iedereen.

Met vriendelijke groeten Donny Snoey
Laatst gewijzigd door D-Design op 28 dec 2008, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.styling-united.com my forum created for you ;).

Salomon
Berichten: 3878
Lid geworden op: 14 feb 2006, 16:15

Re: Play4Fun[DEV].

Bericht door Salomon » 27 dec 2008, 20:37

Ziet er goed uit! Tip: zorg dat het goed te gebruiken is in 1024*768, dat is het nu niet...

D-Design
Berichten: 80
Lid geworden op: 02 okt 2007, 16:07
Contacteer:

Re: Play4Fun[DEV].

Bericht door D-Design » 27 dec 2008, 20:44

Ok dankjewel
Van 1024 x 768 weet ik het niet heb een iets te grote monitor daarvoor 1680 x 1050. dus ik moet nog even uitzoeken hou ik het in die verhoudingen kan zien :P
http://www.styling-united.com my forum created for you ;).

Plaats reactie