[Kijk] Fluks

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

LEES: Algemene Voorwaarden. Denk aan tags [KIJK] voor je eigen site, [DEV] voor als je hem wilt vrijgeven!
phpBB3.0.x
Plaats reactie
ownageworld
Berichten: 252
Lid geworden op: 03 jun 2006, 17:35
Locatie: Brussel

[Kijk] Fluks

Bericht door ownageworld » 15 jun 2008, 14:03

Hey mede-phpBB-ers!

Ik ben bezig met een eigen stijl en ik zou hem uiteindelijk ook uit willen brengen.
Ik zou dan ook graag feedback willen ontvangen!
Ik wil graag mijn forum net zo maken als de voorpagina.

Dit wordt mijn eerste stijltje, dus ben nog niet erg ervaren in het maken van stijlen.
Vragen:
1. Bevalt de eerste indruk?
2. Zou je hier vaker terugkomen?
3. Vind je de inhoud interessant?
4. Opmerkingen?

Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door ownageworld op 21 aug 2015, 08:46, 2 keer totaal gewijzigd.

Salomon
Berichten: 3878
Lid geworden op: 14 feb 2006, 16:15

Re: [Kijk] [Dev] OwnageWorld

Bericht door Salomon » 15 jun 2008, 17:58

1: Afentoe :mrgreen:
2. Ik zou qua links en tekst met wat minder groen strooien
3: in fx3 werkt zo te zien gewoon
4. Snap het niet
5. Ga er mee door, ziet er goed uit. Alleen zou ik proberen niet te veel groen erin te brengen, voor dingen als koppelingen juist weer iets van een tegenkleur, en tekst het liefst gewoon zwart.
6. Het uitbrengen van een stijl is altijd positief :)

Voorlopig: 7/10. Maar ga zo door!

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 2376
Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:24
Locatie: memberlist.php

Re: [Kijk] [Dev] OwnageWorld

Bericht door Johan » 16 jun 2008, 14:37

1. Ehm.. soms
2. Ja
3. FireFox werkt
4. Verklaar je nader?
5. Probeer andere lichtere kleuren, dit krijgt een soort 'depri-uiterlijk' ;).. But keep going!
6. Ja, zoals je zegt: in verschillende (lichtere) kleuren lijkt me mooi ja :)

Wijziging: Registreren werkt niet:

Code: Selecteer alles

SQL ERROR [ mysqli ]

Field 'user_arcade_permissions' doesn't have a default value [1364]

Een SQL-fout deed zich voor tijdens het samenstellen van deze pagina. Contacteer de beheerder als dit probleem zich blijft voordoen.
Voormalig Support Teamlid

ownageworld
Berichten: 252
Lid geworden op: 03 jun 2006, 17:35
Locatie: Brussel

Re: [Kijk] [Dev] OwnageWorld

Bericht door ownageworld » 17 jun 2008, 15:23

Bedankt voor de positievere reacties!

Ik ga jullie feedback zeker verwerken.
Ik ben proberen een nieuwe header te maken, die goed bij het thema past. Is nog behoorlijk moeilijk!
Ik zal tevens proberen lichte kleuren hierin te verwerken, en het iets minder groen te maken. Zeer terechte punten :oops: (1x raden wat mijn lievelingskleur is ghehe)

Salomon, ik heb het geprobeerd met tegenkleuren, maar dat vloekt ontzettend! Ben het zeker eens dat er overvloed is aan groen, maar weet nou niet echt wat voor secundaire kleur mooi zou staan bij mijn website...
Ben er nog een beetje mee aan het experimenteren ;)

Trouwens, JohanG, het registreren heb ik net getest, bij mij deed hij het gewoon.
Maar gister rond dat tijdstip was ik bezig met mijn website, misschien dat dat de reden was, dat hij het niet deed! Ik had de arcademod toen nog niet geheel erop staan (nu wel), dus alles moet werken!

Een paar nieuwe vragen:
1. Zal ik een achtergrond (body image) gebruiken? Licht of juist donker?
2. Zijn twee navigatie-balken overdreven? Of juist duidelijker? (de bovenste moet nog aangepast worden)
3. Teveel/ precies goed/ te weinig blocks op alle pagina's? Welke zijn essentieel? welke overbodig? Moeten beiden kolommen met blocks op alle pagina's komen, of houden zoals nu?
4. Welke mods zouden een leuke aanvulling zijn op mijn website?
5. Hoe vind u de headers? (bovenop elk block)
6. Top 3 ergernissen/ irritaties/ negatieve feedback op mijn website.

Hoop dat ik hier dan weer even verder mee kan knutselen!
Hartelijk dank voor de reacties!

Divigo
Berichten: 274
Lid geworden op: 02 mar 2008, 18:05

Re: [Kijk] [Dev] OwnageWorld

Bericht door Divigo » 17 jun 2008, 15:45

2 dingetjes gevonden waar ik persoonlijk wat moeite mee heb.

Op je inlog pagina staan gebruikersnaam en wachtwoord in het geel maar met een hoover worden ze zwart.
Het gele is haast niet te lezen.

Bij je bovenste navigatie balk zit een probleem in je drop down menu.
Als je bijv. babes neemt en je wilt naar area51 dan gaat je dropdown weg.
Deze verdwijnen namelijk achter je onderste navigatie balk.

Misschien dat je om het groen iets minder te maken ergens een verandering in geel tinten kan maken.
Groen en geel gaan over het algemeen goed samen alleen moet je wel de 2 juiste met elkaar combineren.

Gr Dennis

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 2376
Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:24
Locatie: memberlist.php

Re: [Kijk] [Dev] OwnageWorld

Bericht door Johan » 19 jun 2008, 13:40

1. OK, dat zal het zijn ;)

2.


1. Zal ik een achtergrond (body image) gebruiken? Licht of juist donker?
Dat is een optie, maar het kan wel enorm veel drukte veroorzaken. Probeer wat kleuren en tinten uit, om het resultaat te zien ;)
2. Zijn twee navigatie-balken overdreven? Of juist duidelijker? (de bovenste moet nog aangepast worden)
Ligt aan de grootte van je website, persoonlijk vind ik één overzichtelijker
3. Teveel/ precies goed/ te weinig blocks op alle pagina's? Welke zijn essentieel? welke overbodig? Moeten beiden kolommen met blocks op alle pagina's komen, of houden zoals nu?
Te veel, als gast ga je niet kijken naar de top posters, maar naar info en nieuws. Bovendien zou ik het niet op elke pagina doen.
4. Welke mods zouden een leuke aanvulling zijn op mijn website?

5. Hoe vind u de headers? (bovenop elk block)
Leuk, met die images. Text kan kleiner en wit. (Rechts hebben heel veel headers 2 rijen, waardoor ze over het vak heengaan)
6. Top 3 ergernissen/ irritaties/ negatieve feedback op mijn website.
1. Als je op de homepage met je muis over 'Forum' (tab), en dan snel naar het menuutje wat over het 'Categorieën'-blok verschijnt, gaat, flipt de hele website :P
EDIT: Bij elk tabje is dit!

2. Ik snap helemaal niks van de forum-navigatie. :S

3. Bij een hover over 'Nieuws', 'Humor' ofzo in het midden blijft de tekst zwart, en dus moeilijk leesbaar. Je kan de :hover een 'color: #FFFFFF;' geven ;)
Voormalig Support Teamlid

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Re: [Kijk] [Dev] OwnageWorld

Bericht door Coen » 27 jun 2008, 10:40

ownageworld schreef:1. Zal ik een achtergrond (body image) gebruiken? Licht of juist donker?
Zou ik niet doen... :ugeek: Of het moet wel een verdraait goede image zijn!
2. Zijn twee navigatie-balken overdreven? Of juist duidelijker? (de bovenste moet nog aangepast worden)
Niet alleen overdreven, maar wel onhandig. Beter ééntje van maken! Ik zocht me bijvoorbeeld scheel om bij de forumindex te komen, tot bleek dat ik daar al was! ;)
3. Teveel/ precies goed/ te weinig blocks op alle pagina's? Welke zijn essentieel? welke overbodig? Moeten beiden kolommen met blocks op alle pagina's komen, of houden zoals nu?
Tja, de kolommen, wat moet ik daar over zeggen. Laten we het er op houden dat ik het erg druk vind. Kan niet echt een selectie maken die 'nuttig' kan zijn voor dit forum.
4. Welke mods zouden een leuke aanvulling zijn op mijn website?
Werkelijk geen idee, probeer eerst wat meer structuur te creeëren. Zo heb ik bijvoorbeeld nog geen idee waar je forum over gaat... :?
5. Hoe vind u de headers? (bovenop elk block)
Die zijn op zich wel leuk, al mag de tekst wat kleiner en niet alles in uppercase! ;)
6. Top 3 ergernissen/ irritaties/ negatieve feedback op mijn website.
1. De kleur
2. De kleur
3. De kleur

Ja, ik erger me rot aan al dat groen! :P

Salomon
Berichten: 3878
Lid geworden op: 14 feb 2006, 16:15

Re: [Kijk] [Dev] OwnageWorld

Bericht door Salomon » 27 jun 2008, 11:28

Achtergrond image kan wel, alleen zou ik een hoge transparantie doen... Opacity 10-20 maximaal.

ownageworld
Berichten: 252
Lid geworden op: 03 jun 2006, 17:35
Locatie: Brussel

Re: [Kijk] [Dev] OwnageWorld

Bericht door ownageworld » 01 jul 2008, 17:23

Aangezien iedereen vond dat mijn website groener dan de Hulk was, heb ik hem toch maar iets aangepast ;)
Ziet hij er nu beter uit? Of juist erger?
Is de achtergrondimage goed? Of moet hij lichter? Of natuurlijk een ander achtergrondimage?
Hoe vinden jullie de header nu? Er zijn alsnog twee balken, maar 1 dient als navigatie bij het forum etc. en heeft een andere kleur.

De header (met die poppetjes etc) vind ik nu nog een beetje duf. Ik probeer het zo te veranderen, dat als je bijvoorbeeld op een games pagina komt, er 1 Plaatje feller is, de rest met een lage opacity. Zo zie je telkens goed waar je bent, en heb ik weer iets te prutsen hehe.

Nogmaals bedankt voor de input!

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 2376
Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:24
Locatie: memberlist.php

Re: [Kijk] [Dev] OwnageWorld

Bericht door Johan » 01 jul 2008, 17:32

Yeaaah!! Hij is stukken beter! :D

achtergrond is ook mooi, niet te opvallend.
De headers van de blokken lopen niet mooi door in de omlijning van de blokken btw.
Voormalig Support Teamlid

ownageworld
Berichten: 252
Lid geworden op: 03 jun 2006, 17:35
Locatie: Brussel

Re: [Kijk] Fluks

Bericht door ownageworld » 10 dec 2010, 18:08

Ik heb mijn oude website vervangen door Fluks..!

Enkele vragen:
1. Bevalt de eerste indruk?
2. Zou je hier vaker terugkomen?
3. Vind je de inhoud interessant?
4. Opmerkingen?

Alvast bedankt voor de feedback/ input!
Laatst gewijzigd door ownageworld op 21 aug 2015, 08:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 2376
Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:24
Locatie: memberlist.php

Re: [Kijk] Fluks

Bericht door Johan » 15 dec 2010, 16:45

1. Zeker
2. Nee, het onderwerp is niet duidelijk
3. Matig, ik ken meer van dat soort sites waarbij ik tevens veel sneller bij de inhoud ben
4. De styling is niet afgewerkt. Ik vind het persoonlijk één van de betere styles die beschikbaar zijn, maar bijvoorbeeld de footer is raar, tekst loopt door elkaar heen op het forumoverzicht en nog wat kleine puntjes
Voormalig Support Teamlid

Plaats reactie