[DEV] Poke_Style

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

LEES: Algemene Voorwaarden. Denk aan tags [KIJK] voor je eigen site, [DEV] voor als je hem wilt vrijgeven!
phpBB3.0.x
Plaats reactie
D-Design
Berichten: 80
Lid geworden op: 02 okt 2007, 16:07
Contacteer:

[DEV] Poke_Style

Bericht door D-Design » 07 okt 2007, 16:13

Ja mensen hier is die dan die lang verwachte Poke_Style :D
hier kan je hem vinden
kies de style en bewonder hem :D
daar vind je ook nog eentje die ik vorige week heb gemaakt genaamt SilverAbstract.
ik hoop dat jullie hem mooi vinden en als jullie hem gebruiken graag even een berichtje ;)
http://www.styling-united.com my forum created for you ;).

nickdhnick
Berichten: 632
Lid geworden op: 10 apr 2006, 16:38
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: [DEV] Poke_Style

Bericht door nickdhnick » 07 okt 2007, 16:22

k vind er niet echt iets Pokémon aan... behalve de header en de berichten plaatjes

Maak dan als achtergrond aan de ene kant een mooie Pokémon en aan de andere kant ook..
en verder is die mij iets te geel.

sorry ik vind hem niet echt mooi

BetaDevil
Berichten: 2810
Lid geworden op: 28 mei 2006, 15:27

Re: [DEV] Poke_Style

Bericht door BetaDevil » 07 okt 2007, 16:28

Dit bedoel ik eigenlijk, je hebt een stijl gemaakt dmv prosilver + 1-ding tutorials + border + bewerkte plaatjes.

Probeer wat meer in je stijl te verwerken en kijk wat meer naar de kleurkeuze.

D-Design
Berichten: 80
Lid geworden op: 02 okt 2007, 16:07
Contacteer:

Re: [DEV] Poke_Style

Bericht door D-Design » 07 okt 2007, 16:55

uhm eigenlijk heb ik geen tut gevolgd meer iets van proberen en sommige dingen vragen ik ben pas een week bezig en ik doe echt mijn best maar ik heb al heel vaak gevraagd op meerdere forum hoe je nou precies zo mooi een header boven op kan zetten die dus eigenlijk de forum "afsluit".
nu heb ik dus iets recht, vind hem wel mooi maarja ik kan wel iets veel mooiers verzinnen.
ik probeer veel steek er best veel tijd in vind ik zelf.
ik weet dat ik het kan de grafische dingen kan ik mooi maken, enz.
ik wil alleen iemand die me wil helpen ik heb wel Robin maar ik heb het gevoel alsof ik hem meer irriteer dan dat het hem lief is.
Daarom is deze nog niet zo mooi maar hij is toch zker ook niet slecht? (toch :( )
http://www.styling-united.com my forum created for you ;).

lifeguard
Berichten: 2861
Lid geworden op: 05 jul 2005, 08:20
Locatie: Dakloos
Contacteer:

Re: [DEV] Poke_Style

Bericht door lifeguard » 07 okt 2007, 17:35

Niet slecht?
Iets waar jezelf tijd in steekt is in mijn ogen nooit slecht.

Maar mooi?
Nou ik vind van niet.
De topictitels alsmede de cattegorietitels zijn nauwelijk te lezen.. Donkergrijs op donker geel.......
De mouse over maakrt het NOG geler.

De zwarte achtergrond past er ook niet echt mooi bij....

Je zult ongetwijfeld op de juiste weg zitten, maar dit vind ik 3x niks.

Probeer de kleuren geel eens wat zachter te maken, en de mouse over lichter als de oorspronkelijke kleur.
Maak van de achtergrond iets moois. Gebruik een image patroon, of een gradiënt. Maar geen zwart. Dat vloekt als de nete.

Ik kraak je niet af, absoluut niet, maar zie dit als opbouwende kritiek, en doe je voordeel ermee.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

D-Design
Berichten: 80
Lid geworden op: 02 okt 2007, 16:07
Contacteer:

Re: [DEV] Poke_Style

Bericht door D-Design » 07 okt 2007, 17:42

ja kijk daar heb ik wat aan ;)
maar hoe kan ik dus zo'n gradient dan krijgen zodat die als achtergrond gaat?
http://www.styling-united.com my forum created for you ;).

Raimon
Berichten: 4397
Lid geworden op: 27 aug 2005, 12:59
Contacteer:

Re: [DEV] Poke_Style

Bericht door Raimon » 07 okt 2007, 17:51

ik raad je aan ook andere forum icoons (new post, locked etc etc ) op de index pagina te gebruiken,
Want het gele overruled de icoons, zodat de icoons niet meer in het zicht komen.
Wat toch zeer belangrijk is voor een forum , naar mijn mening.
Tevens zou ik de icoons wat beter maken, nu zie je wat vervormde afbeeldingen.
Tevens zou ik wat margin aanbrengen aan alle zijkanten, aangezien het nu er dicht aan de kant staat, met een beetje tussen ruimte oogt het ook wat mooier.
En zou de navbar afbeeldingen ook wat donkerder maken, dat oogt en ziet er ook flistsender uit.
Verder je bent aardig op weg, alleen wat kleine ‘suggesties’ wat mij persoonlijk opvalt :)

D-Design
Berichten: 80
Lid geworden op: 02 okt 2007, 16:07
Contacteer:

Re: [DEV] Poke_Style

Bericht door D-Design » 07 okt 2007, 17:58

ja kijk aan zulke opmerkingen die ik nu krijg heb ik wat alleen nu is het nog zoeken hoe ik dat doe xD
http://www.styling-united.com my forum created for you ;).

Gebruikersavatar
Robin Huurman
Berichten: 542
Lid geworden op: 10 jun 2007, 16:48
Locatie: Steenbergen | Noord-Brabant

Re: [DEV] Poke_Style

Bericht door Robin Huurman » 07 okt 2007, 18:07

Tjah weet je wat het is. als je grafische dingen dan zo goed kan... waarom zien de icoontjes op de navigatiebalk er dan nog steeds zo gaar uit. Bovendien kun je niet verwachten dat je na een week "gespeeld" te hebben met css al gelijk een mooie stijl kunt maken. Ik vind het niet erg om je te helpen, maar leer eerst html en css, want je zegt nu wel dat je dat verlieverlee kan, maar dat is echt niet iets wat je in een week kunt leren. Het moeilijkste aan html en css is waarschijnlijk nog dat je geduld moet hebben. Bovendien kan ik wel zeggen, ja je moet <div class="iets"></div> ertussen plaatsen, maar wat heb je daaraan? daar leer je niet zo heel veel van, leer liever de betekenis van <div> of <span> ofzo. Zie het maar zo, we kunnen alles wel voor je voorkauwen, maar dan leer je er helemaal niets van. phpBB styles maken is zowieso niet echt dé manier om css en html te leren, wat je beter kunt doen is gewoon eerst een simpele website maken. Ik zal even zeggen hoe ik het geleerd heb:

Ik had frontpage gedownload, tjah foute stap want dit is gemaakt door micro$oft en zit dus vol bugs enzo. Toen besefte ik dat dreamweaver misschien een betere keuze was, en dat was bovenwonder ook zo. Ik installeerde dreamweaver en volgde de ingebouwde tutorials. Ok, leuk en aardig maar die werkte wel met voor-de-oorlogse tabllen :P toen ik dat eenmaal onder de knie had, had ik toch een beetje een basis van hoe het allemaal werkte, daarna ging ik eens in broncodes van websites snuffelen, en ik moet toegeven dat ik dat nog steeds doe. En meer kan ik er eigenlijk niet van zeggen, deze manier heeft voor mij geholpen, kijk maar of het voor jou ook dé manier is. Ik brand dreamweaver wel even op een schijfje en neem het morgen wel mee naar school als je wilt.

D-Design
Berichten: 80
Lid geworden op: 02 okt 2007, 16:07
Contacteer:

Re: [DEV] Poke_Style

Bericht door D-Design » 07 okt 2007, 19:03

zo :O ten eerste veel getypt ;)
ten twee is goed neem morgen maar mee :D
en ten derde ik weet wel wat het betekend enzo dat <div> alleen soms werkt het niet bijv met die <div style="top-page"> voor de afsluiting van het forum boven op zegmaar.
dat doe ik dus in overall_header en in common zet ik dan .top_page { background-image: url ('{ ./images/naam.jpg")}
maar dan laat die niks zien :(
http://www.styling-united.com my forum created for you ;).

Raimon
Berichten: 4397
Lid geworden op: 27 aug 2005, 12:59
Contacteer:

Re: [DEV] Poke_Style

Bericht door Raimon » 07 okt 2007, 19:07

De div top-page

moet dan ook top-page heten in de css , en niet top_page ;)

D-Design
Berichten: 80
Lid geworden op: 02 okt 2007, 16:07
Contacteer:

Re: [DEV] Poke_Style

Bericht door D-Design » 07 okt 2007, 19:11

ja sorry type foutje dat heb ik ook :oops:
http://www.styling-united.com my forum created for you ;).

Plaats reactie