[KIJK]Mijn subsilver2 makeover

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

LEES: Algemene Voorwaarden. Denk aan tags [KIJK] voor je eigen site, [DEV] voor als je hem wilt vrijgeven!
phpBB3.0.x
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Emiel-vR
Berichten: 75
Lid geworden op: 20 jan 2007, 15:56
Locatie: Venlo
Contacteer:

[KIJK]Mijn subsilver2 makeover

Bericht door Emiel-vR » 22 sep 2007, 19:08

Ik heb vandaag met brandpreventieforumde overstap gemaakt naar phpbb3, met een ander forum was ik al een tijdje overgestapt maar bij brandpreventieforum wilde ik even wachten tot de code wat stabieler was. RC5 vind ik een erg acceptabel niveau dus ben ik overgestapt.

Ik heb nu bij brandpreventieforum een soort van makeover gemaakt van subsilver2, kijk zelf maar even op http://www.brandpreventieforum.nl/ wat je er van vind.

Hij doet het in elke browser goed, alleen in ie6 komen er nog lijntjes tussen het menu en de header. Maar dit ziet er niet raar uit, dus ik hoop maar dat ie6 gebruikers snel uitsterver (niet letterlijk).

Skullie
Berichten: 106
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:06
Locatie: België, Limburg
Contacteer:

Re: [KIJK]Mijn subsilver2 makeover

Bericht door Skullie » 22 sep 2007, 22:27

Ziet er mooi uit. ;)
Gebruik de Zoekfunctie of bekijk even de WIKI

nickdhnick
Berichten: 632
Lid geworden op: 10 apr 2006, 16:38
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: [KIJK]Mijn subsilver2 makeover

Bericht door nickdhnick » 23 sep 2007, 03:55

wat is eigenlijk het verschil tussen het rode en de originele subsilver?

en persoonlijk hou ik niet van de subsilver stijl :)

Gebruikersavatar
Emiel-vR
Berichten: 75
Lid geworden op: 20 jan 2007, 15:56
Locatie: Venlo
Contacteer:

Re: [KIJK]Mijn subsilver2 makeover

Bericht door Emiel-vR » 23 sep 2007, 07:25

Skullie schreef:Ziet er mooi uit. ;)
Dankje :D
nickdhnick schreef:wat is eigenlijk het verschil tussen het rode en de originele subsilver?
Kijk maar het verschil tussen http://www.meidenforum.nl/phpbb3/index.php en http://www.brandpreventieforum.nl/forum/ , dan zie je duidelijk dat naast het vervangen van de blauwe balk door een mooie rode de header ook aangepast is. Ik vind het niet symetrische van de subsilver header storend en ik vind dat alle links naast elkaar kunnen in een balk.
nickdhnick schreef:en persoonlijk hou ik niet van de subsilver stijl :)
De subsilver stijl heeft ook eigenlijk niet meer mijn voorkeur, maar omdat eind dit jaar er een heel nieuw design word gemaakt voor het forum en de opkomende portal heb ik nu bij de migratie naar phpbb3 besloten het geheel redelijk het zelfde te houden. Dit om bezoekers niet teveel te verwarren met iedere keer veranderingen.

nickdhnick
Berichten: 632
Lid geworden op: 10 apr 2006, 16:38
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: [KIJK]Mijn subsilver2 makeover

Bericht door nickdhnick » 23 sep 2007, 11:43

ah ja, nu zie k het verschil wel :P k vind hem wel mooier dan de originele subsilver :)

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Re: [KIJK]Mijn subsilver2 makeover

Bericht door Coen » 23 sep 2007, 22:22

Ziet er erg fraai uit, al zijn er niet erg spectaculaire zaken verandert. Een zeer degelijk forum!

7,5/10

+
Fraai afgewerkt
Goed lopend forum, netjes onderhouden

-
Te weinig aangepast om echt een top-template te noemen

Plaats reactie