mob_silver

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

LEES: Algemene Voorwaarden. Denk aan tags [KIJK] voor je eigen site, [DEV] voor als je hem wilt vrijgeven!
phpBB3.0.x
Plaats reactie
gouwepeer_nl
Berichten: 99
Lid geworden op: 05 mar 2016, 16:57

mob_silver

Bericht door gouwepeer_nl » 05 mar 2016, 17:06

Aangezien mijn forum op een server draait met PHP Version 5.2.9, is het voor mij niet mogelijk om phpBB3.1.x werkend te krijgen. Voor diegene die ook (noodgedwongen) met 3.0.x werken heb ik de forumstyle mob_silver, gebaseerd op prosilver, online gezet.
Voor diegene die deze style willen downloaden en uitproberen:
de style staat op --> deze pagina <--

Na het downloaden van dit zipbestand hoeft het alleen maar uitgepakt te worden en in de map "styles" van het gewenste forum worden gezet.
Uiteraard daarna wel even de styl via het beheerderspaneel instaleren en activeren :mrgreen:
________________________________________
Films en seriesbeeld en geluidOwl Kitty
________________________________________

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: mob_silver

Bericht door David » 05 mar 2016, 19:07

Welkom op phpbb.nl :)

Ik heb je onderwerp even verplaatst naar 3.0 Stijlen Ontwikkeling, misschien is het een idee om wat meer informatie te geven over de stijl versie, de talen die je stijl ondersteund. Kijk bijvoorbeeld eens naar de andere onderwerpen in dit forumonderdeel hoe andere hun onderwerp hebben samengesteld ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

gouwepeer_nl
Berichten: 99
Lid geworden op: 05 mar 2016, 16:57

Re: mob_silver

Bericht door gouwepeer_nl » 05 mar 2016, 19:15

Dank je David :)

mob_silver is een aangepaste versie van prosilver en werkt in de talen Nederlands en Engels.
Prosilver heb ik op deze manier aangepast om de style mobiel vriendelijker te maken.

Op --> deze pagina <-- staan 2 screenshots en een link naar en inloggegevens voor het demo-forum (alleen lezen rechten).
________________________________________
Films en seriesbeeld en geluidOwl Kitty
________________________________________

Plaats reactie