Nederlandse Rank images

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
HANPILS
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2014, 22:39

Nederlandse Rank images

Bericht door HANPILS » 28 nov 2014, 17:32

Hallo,

Ik zoek rank images voor mijn forum. Nu is dat niet zo'n probleem, keuze zat. Helaas zijn ze allemaal in het Engels. Weet iemand waar in Nederlandse afbeeldingen kan vinden?
Of een 'generator'?

MVG

HANPILS

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Nederlandse Rank images

Bericht door David » 28 nov 2014, 18:57

Misschien kan je iets specifieker vertellen welke ranks je zoekt? Bijvoorbeeld beheerder, die zou je van deze website kunnen pikken :P Afbeelding
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

HANPILS
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2014, 22:39

Re: Nederlandse Rank images

Bericht door HANPILS » 28 nov 2014, 20:18

IK ben denk ik meer opzoek naar een manier om ze zelf te maken. Ik vind de afbeeldingen hier qua uiterlijk precies wat ik zoek, simpel en duidelijk. Alleen teksten zoals: Familielid zullen we hier niet hebben :)

Kan ik deze maken in photoshop? gewoon de button kopieeren, plakken, opvullen en tekst erin zetten?

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Nederlandse Rank images

Bericht door David » 28 nov 2014, 20:28

Als je handig bent met photoshop dan denk ik dat dat de beste manier is, je kan dan misschien zelfs de kleur aanpassen en zorgen dat de kleur van de rang gelijk is aan de groepskleur.

Heb hier ooit wel eens linkje gezien naar website waar je buttons kan maken (niet specifiek voor phpBB) maar die link kan ik op het moment niet vinden.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

HANPILS
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2014, 22:39

Re: Nederlandse Rank images

Bericht door HANPILS » 28 nov 2014, 20:57

Oke, k ga t proberen :) Weet jij toevallig de afmeting in px?

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Nederlandse Rank images

Bericht door David » 28 nov 2014, 21:00

De rang afmetingen van de rangen hier zijn 90px × 15px, je kan dat zien door met je rechter muisknop op de afbeelding te klikken en dan op "Afbeeldingsinfo bekijken".
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Plaats reactie