Geen beheerdersrechten meer?

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
mikedeg
Berichten: 121
Lid geworden op: 12 dec 2007, 20:40

Geen beheerdersrechten meer?

Bericht door mikedeg » 17 okt 2014, 09:47

  • Adres van je forum: http://pikefinders.nl/forum/index.php
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem? na aanpassing style
    phpBB versie:3.012


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Andere style er proberen op te zetten
    Wat is het probleem?
Ik kan nu niet meer in beheerdersgedeelte komen en weet echt niet hoe ik dit weer recht kan breien.

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Geen beheerdersrechten meer?

Bericht door David » 17 okt 2014, 09:52

Wat is precies het probleem, zie je de link 'beheerderspanel' niet meer of kan je op één of andere manier niet mer inloggen? Alleen met een stijl installeren zou je natuurlijk je beheerdersrechten niet moet kwijt raken ;) Probeer het anders eens zo pikefinders.nl/forum/adm/index.php
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

mikedeg
Berichten: 121
Lid geworden op: 12 dec 2007, 20:40

Re: Geen beheerdersrechten meer?

Bericht door mikedeg » 17 okt 2014, 09:56

Klopt, ik zie de link beheerderspaneel niet meer....
En heb naar mijn idee alleen een style geinstalleerd.

Helaas via je link krijg ik een wit scherm.

Ik kan ook geen antwoorden plaatsen op het forum met een gebruikersaccount en beheerderaccount

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Geen beheerdersrechten meer?

Bericht door David » 17 okt 2014, 10:07

Heb de stijl even gedownload en op mijn test server gezet, er is inderdaad geen knop naar het beheerderspaneel. Ik heb het probleem waarom dat is ook gevonden, je kan het oplossen door naar de map styles/Code-Black-Bird/imageset te gaan aldaar vind je de map en haal dat mapje naar je computer en hernoem het mapje dan naar nl. Vervolgens upload je het weer en ververs je de pagina met F5 dan staan alle benodigde knoppen er weer ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

mikedeg
Berichten: 121
Lid geworden op: 12 dec 2007, 20:40

Re: Geen beheerdersrechten meer?

Bericht door mikedeg » 17 okt 2014, 10:18

David schreef:Heb de stijl even gedownload en op mijn test server gezet, er is inderdaad geen knop naar het beheerderspaneel. Ik heb het probleem waarom dat is ook gevonden, je kan het oplossen door naar de map styles/Code-Black-Bird/imageset te gaan aldaar vind je de map en haal dat mapje naar je computer en hernoem het mapje dan naar nl. Vervolgens upload je het weer en ververs je de pagina met F5 dan staan alle benodigde knoppen er weer ;)

Haal ik EN helemaal weg of voeg ik NL extra toe? :oops:

Thanxs voor de supersnelle hulp

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Geen beheerdersrechten meer?

Bericht door David » 17 okt 2014, 10:27

Je kunt het beste de NL als extra toevoegen anders krijg je het zelfde probleem op je Engelse taalpakket mocht jij of iemand anders die ooit gebruiken ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

mikedeg
Berichten: 121
Lid geworden op: 12 dec 2007, 20:40

Re: Geen beheerdersrechten meer?

Bericht door mikedeg » 17 okt 2014, 10:40

David schreef:Je kunt het beste de NL als extra toevoegen anders krijg je het zelfde probleem op je Engelse taalpakket mocht jij of iemand anders die ooit gebruiken ;)

Top het is gelukt!!!!! :D :D :D

Thanxs!!!! :mrgreen:

Plaats reactie