- Adres van je forum: http://pikefinders.nl/forum/index.php
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem? na aanpassing style
phpBB versie:3.012
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Andere style er proberen op te zetten
Wat is het probleem?
Geen beheerdersrechten meer?
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Geen beheerdersrechten meer?
Re: Geen beheerdersrechten meer?
Wat is precies het probleem, zie je de link 'beheerderspanel' niet meer of kan je op één of andere manier niet mer inloggen? Alleen met een stijl installeren zou je natuurlijk je beheerdersrechten niet moet kwijt raken
Probeer het anders eens zo

pikefinders.nl/forum/adm/index.php
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Klopt, ik zie de link beheerderspaneel niet meer....
En heb naar mijn idee alleen een style geinstalleerd.
Helaas via je link krijg ik een wit scherm.
Ik kan ook geen antwoorden plaatsen op het forum met een gebruikersaccount en beheerderaccount
En heb naar mijn idee alleen een style geinstalleerd.
Helaas via je link krijg ik een wit scherm.
Ik kan ook geen antwoorden plaatsen op het forum met een gebruikersaccount en beheerderaccount
Heb de stijl even gedownload en op mijn test server gezet, er is inderdaad geen knop naar het beheerderspaneel. Ik heb het probleem waarom dat is ook gevonden, je kan het oplossen door naar de map 
styles/Code-Black-Bird/imageset
te gaan aldaar vind je de map en
haal dat mapje naar je computer en hernoem het mapje dan naar nl
. Vervolgens upload je het weer en ververs je de pagina met F5 dan staan alle benodigde knoppen er weer 
David schreef:Heb de stijl even gedownload en op mijn test server gezet, er is inderdaad geen knop naar het beheerderspaneel. Ik heb het probleem waarom dat is ook gevonden, je kan het oplossen door naar de mapstyles/Code-Black-Bird/imageset
te gaan aldaar vind je de mapen
haal dat mapje naar je computer en hernoem het mapje dan naarnl
. Vervolgens upload je het weer en ververs je de pagina met F5 dan staan alle benodigde knoppen er weer
Haal ik EN helemaal weg of voeg ik NL extra toe?

Thanxs voor de supersnelle hulp
Je kunt het beste de NL als extra toevoegen anders krijg je het zelfde probleem op je Engelse taalpakket mocht jij of iemand anders die ooit gebruiken 

David schreef:Je kunt het beste de NL als extra toevoegen anders krijg je het zelfde probleem op je Engelse taalpakket mocht jij of iemand anders die ooit gebruiken
Top het is gelukt!!!!!

Thanxs!!!!