forum afhankelijke images

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
TWEagle
Berichten: 782
Lid geworden op: 18 nov 2005, 19:45
Locatie: Peer
Contacteer:

forum afhankelijke images

Bericht door TWEagle » 03 aug 2014, 22:06

Goedenavond

ik weet niet of het duidelijk gaat zijn maar mocht het niet duidelijk zijn hoor ik het wel

ik ben bezig met een forum helemaal om te gooien qua design en productiviteit

maar ik heb 1 vraag of dit technisch mogelijk is

ik wil namelijk bij een aantal forums een custom forum image krijgen maar zo dat als er geen nieuwe post is dat dit een gewassen versie is van dat betreffende log en als er wel een nieuwe post is dat deze een ongewassen versie krijgt

bv

Code: Selecteer alles

forum a:
gepost = nee = logo_a_was
gepost = ja   = logo_a_g

forum b:
gepost = nee = logo_b_was
gepost = ja   = logo_b_g

forum c:
gepost = nee = logo_c_was
gepost = ja   = logo_c_g

forum d:
gepost = nee = logo_d_was
gepost = ja   = logo_d_g

forum e:
gepost = nee = origineel
gepost = ja   = origineel

...
Afbeelding
To see or to hear

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: forum afhankelijke images

Bericht door David » 05 aug 2014, 21:20

Misschien heb je iets aan deze modificatie: https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... ader_logo/ Dit doet in principe wat je wilt op één ding na, er is geen aparte instelling voor gebruikers die gepost hebben of niet gepost hebben. Ik denk ook dat zoiets lastig wordt :? Maar wilde je hier in ieder geval alvast op wijzen, misschien kan je er iets mee.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

TWEagle
Berichten: 782
Lid geworden op: 18 nov 2005, 19:45
Locatie: Peer
Contacteer:

Re: forum afhankelijke images

Bericht door TWEagle » 05 aug 2014, 22:19

Maar zover ik begrijp is dit voor pas op het moment als je al in categorie x bent dat je dan in de header een ander logo hebt

Maar hetgeen ik bedoelde is eigenlijk dat de image die de nieuwe post aangeeft een andere image wordt en dat deze afhankelijk is onder wel gelezen niet gelezen
Afbeelding
To see or to hear

Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 1684
Lid geworden op: 06 nov 2007, 17:22
Locatie: Brabants schoon
Contacteer:

Re: forum afhankelijke images

Bericht door Kevin » 09 aug 2014, 21:09

Dan kun je toch gewoon de standaard images wijzigen? Daar heb je al images voor gelezen en ongelezen berichtrn.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Plaats reactie