tablad stijlen onvindbaar??

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
jori
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 dec 2013, 13:29

tablad stijlen onvindbaar??

Bericht door jori » 03 dec 2013, 13:33

Hallo allemaal,

ik ben onlangs samen met een collega begonnen aan ons forum http://www.synlan.be/forum/index.php
het is de laatste versie 3.0.12
ik heb hier ook een stijl voor gedownloaded en deze is al geuploaded naar de map stijlen en de versie komt overeen met die van het forum.
ik heb de handleiding gevolgd om deze te selecteren maar eerst moet je hem installeren in het tabblad stijlen maar dit tablad vind ik dus nergens.

kan iemand mij hiermee helpen aub?

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: tablad stijlen onvindbaar??

Bericht door David » 03 dec 2013, 14:19

Welkom op phpbb.nl :)

Je zou kunnen controleren of het tabblad: Stijlen is uitgeschakeld, dit doe je door onderstaande stappen te volgen!
  • Ga naar je Beheerderspaneel
  • Klik op het tabblad: Systeem
  • Aan de linkerkant onder Modulebeheer klik je op: Beheerderspaneel
  • Je ziet dan een lijst met alle beheerdersmodules ook stijlen staat in dat rijtje. Is deze ingeschakeld of uitgeschakeld? Je mag hem zelf inschakelen.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

jori
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 dec 2013, 13:29

Re: tablad stijlen onvindbaar??

Bericht door jori » 03 dec 2013, 14:22

ik krijg onder het tabblad enkel mijn versie te zien en 2 tabs: automatisering en algemene taken

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: tablad stijlen onvindbaar??

Bericht door David » 03 dec 2013, 14:34

Ben jij de enigste beheerder of zijn er meerdere? Hebben hun het zelfde probleem?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

jori
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 dec 2013, 13:29

Re: tablad stijlen onvindbaar??

Bericht door jori » 03 dec 2013, 14:44

er zijn in totaal 4 beheerders waarvan 1 ook eigenaar. (ik ben die niet)
1 van de andere heeft hetzelfde probleem als ik van de andere 2 weet ik het niet.
zou het misschien kunnen te maken hebben met het feit dat er 1 van de 4 ook eigenaar is?

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: tablad stijlen onvindbaar??

Bericht door David » 03 dec 2013, 14:56

Dat zou kunnen, ik denk eerder dat het aan jullie permissies ligt. Misschien hebben jullie maar beperkte beheerderspermissies, weet niet of dit bewust of onbewust is ingesteld. Maar je zou kunnen proberen de permissies aan te passen en als jullie die rechten niet hebben, dan moet je vragen of de eigenaar dit wilt doen.
  • Ga naar het beheerderspaneel
  • Klik op het tabblad: Permissies
  • Klik aan de linkerkant op: Permissies Groepen
  • Selecteer in het drop down menu de groep: Beheerders en klik op "Bevestig"
  • Je ziet dan het volgende staan Selecteer type: en daarnaast een drop down menu, in dit drop down menu selecteer je: Beheerderspermissies en klik op "GA"
  • Je kunt dan een rol kiezen, bijvoorbeeld: volledige beheerder of via de Geavanceerde permissies de permissies 1 voor 1 instellen.
Als je hier nog vragen over hebt stel ze gerust.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

jori
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 dec 2013, 13:29

Re: tablad stijlen onvindbaar??

Bericht door jori » 03 dec 2013, 15:21

de beheerders permissies kan ik raar genoeg niet selecteren in het drop dowm menu.
enkel gebruikers permissies en globale moderators permissies kan ik selecteren en die staan alletwee op alle mogelijkheden.

ik ga het eens aan de eigenaar vragen of hij deze voor ons wilt instellen vermits wij dit zelf niet kunnen dus ik hou jullie op de hoogte. alvast erg bedankt!
Berichten samengevoegd, zie #3.5
- Ger

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: tablad stijlen onvindbaar??

Bericht door David » 03 dec 2013, 15:50

Had al z'n vermoeden dat jij het zelf niet kon aanpassen ;) De eigenaar kan dit wel, hij/zij heeft meer permissies.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

jori
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 dec 2013, 13:29

Re: tablad stijlen onvindbaar??

Bericht door jori » 03 dec 2013, 18:09

de eigenaar heeft nu alles geactiveerd en de stijlen zijn idd geactiveerd maar ik krijg nog steeds geen tabblad stijlen te zien.

nvm heb erover gekeken ik zie nu idd alles heb ze gewoon eens uit en terug in geschakelt en nu zie ik alles wat ik moet zien :D
Dubbelpost samengevoegd.
- PhilipvD

Plaats reactie