Melding registreren.

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Abraham54
Berichten: 753
Lid geworden op: 08 aug 2013, 14:51
Contacteer:

Melding registreren.

Bericht door Abraham54 » 03 dec 2013, 10:07

Hoi David, ik heb jouw site bekeken.
Heel mooi gedaan, nu wil ik graag weten hoe ik ervoor kan zorgen dat er een melding komt die enkel niet ingelogde bezoekers zien?

Want ik vermoed dat ik daarvoor nog weer een nieuwe categorie voor aanmaken moet.
Wat ik dus nog niet weet hoe die melding dan uitgeschakeld is wanneer je ingelogd bent.
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Melding registreren.

Bericht door David » 03 dec 2013, 10:18

Hallo Abraham54,

Bedankt voor je complimentje! Mag ik vragen over welke melding het precies hebt, heb al wel een vermoeden.. maar gewoon voor de zekerheid ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gebruikersavatar
Abraham54
Berichten: 753
Lid geworden op: 08 aug 2013, 14:51
Contacteer:

Re: Melding registreren.

Bericht door Abraham54 » 03 dec 2013, 10:42

De losse melding onderaan de titelbalk dat wil je berichten plaatsten enz. dat jij je dan moet registreren.
En ook de link die jij daarop hebt staan naar de huisregels is natuurlijk een interessante optie.
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Melding registreren.

Bericht door David » 03 dec 2013, 11:05

Die melding heb ik geplaatst met een modificatie namelijk: ACP Announcement Centre. Je kunt hiermee mededelingen plaatsen, in mijn geval een melding voor gasten en als je ingelogd bent zie je een melding voor leden. Je kunt dit allemaal instellen via het beheerderspaneel.

De versie die op phpbb.com staat installeert namelijk niet goed op phpBB 3.0.9. Het is daarom verstandig om versie 1.2.5 te installeren, helaas is die website op dit moment niet bereikbaar. Weet niet of het tijdelijk is, of permanent.

Kan als je deze modificatie wilt versie 1.2.5 wel beschikbaar stellen, heb zelf deze download nog op mijn computer staan.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gebruikersavatar
Abraham54
Berichten: 753
Lid geworden op: 08 aug 2013, 14:51
Contacteer:

Re: Melding registreren.

Bericht door Abraham54 » 03 dec 2013, 12:07

Heb ik om dit tool te installeren ook Automod daarvoor nodig?
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Melding registreren.

Bericht door David » 03 dec 2013, 12:21

Abraham54 schreef:Heb ik om dit tool te installeren ook Automod daarvoor nodig?
Hangt er vanaf wat jij wilt, je kan het handmatig doen of met AutoMOD.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Plaats reactie