Unread bolt topic
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Unread bolt topic
Ik wil graag als ik een bepaalde topic nog niet gelezen heb dat hij dikgedrukt/bolt is.
Ik heb deze topic wel gelezen maar ik heb geen viewforum_body.html..
Kan iemand me helpen?
En nog even snel een vraagje: Ik ga mijn achtergrond veranderen naar een grijze achtergrond met een gunz gloed er over. (Gunz is een spel dat ik leuk vind muuu) maar nu verschilt elke computers' resolutie.. En dat is wel het handige van een loopende achtergrond; hij kan bij elke resolutie omdat hij zich aanpast. Nu is mijn vraag; is er een manier voor mij om de gewilde achtergrond te krijgen en dat hij toch voor iedereen mijn forum er netjes uit ziet? Zo ja? Hoe?
Bedankt alvast,
-Nathan-.
Kan iemand me helpen?
En nog even snel een vraagje: Ik ga mijn achtergrond veranderen naar een grijze achtergrond met een gunz gloed er over. (Gunz is een spel dat ik leuk vind muuu) maar nu verschilt elke computers' resolutie.. En dat is wel het handige van een loopende achtergrond; hij kan bij elke resolutie omdat hij zich aanpast. Nu is mijn vraag; is er een manier voor mij om de gewilde achtergrond te krijgen en dat hij toch voor iedereen mijn forum er netjes uit ziet? Zo ja? Hoe?
Bedankt alvast,
-Nathan-.
Re: Unread bolt topic
Je maakt gebruik van de stijl IDLaunch_Black, deze stijl leent het merendeel van zijn bestanden van Prosilver. Alle bestanden die je niet in IDLaunch_Black hebt staan moet je wijzigingen in Prosilver.-Nathan- schreef:Ik wil graag als ik een bepaalde topic nog niet gelezen heb dat hij dikgedrukt/bolt is.
Kan iemand me helpen?
Je wijzigt dus het bestand:
styles/prosilver/template/viewforum_body.html
en dan werkt het ook op IDLaunch_Black.Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Werkt, maar nu is de titel van een unread-thread:David schreef: Je wijzigt dus het bestand:styles/prosilver/template/viewforum_body.html
en dan werkt het ook op IDLaunch_Black.
style="font-weight:bold">DE NAAM VAN DE TOPIC/THREAD.
Waarschijnlijk verkeerde code ofzo?

Wijziging: Overzichtelijker.
- Theriddler
- Contacteer:
Zoek:
Vervang met:
Code: Selecteer alles
<a href="{topicrow.U_VIEW_TOPIC}" class="topictitle"<!-- IF S_ENABLE_COLOR_UNREAD_LINKS and topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> style="color: #{COLOR_UNREAD_LINKS};"<!-- ENDIF -->><!-- IF topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> style="font-weight:bold"<!-- ENDIF -->>{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>
<a href="{topicrow.U_VIEW_TOPIC}" class="topictitle"<!-- IF S_ENABLE_COLOR_UNREAD_LINKS and topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> style="color: #{COLOR_UNREAD_LINKS};<!-- IF topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> font-weight:bold;<!-- ENDIF --><!-- ENDIF -->">{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>
Volgens mij zijn ze altijd al bold, nu wil ik dus dat als het gelezen is >>> niet meer bold.Theriddler schreef:Zoek:Vervang met:Code: Selecteer alles
<a href="{topicrow.U_VIEW_TOPIC}" class="topictitle"<!-- IF S_ENABLE_COLOR_UNREAD_LINKS and topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> style="color: #{COLOR_UNREAD_LINKS};"<!-- ENDIF -->><!-- IF topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> style="font-weight:bold"<!-- ENDIF -->>{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>
<a href="{topicrow.U_VIEW_TOPIC}" class="topictitle"<!-- IF S_ENABLE_COLOR_UNREAD_LINKS and topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> style="color: #{COLOR_UNREAD_LINKS};<!-- IF topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> font-weight:bold;<!-- ENDIF --><!-- ENDIF -->">{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>
Hier zie je:
- Theriddler
- Contacteer:
Probeer het volgende eens:
<a href="{topicrow.U_VIEW_TOPIC}" class="topictitle"<!-- IF S_ENABLE_COLOR_UNREAD_LINKS and topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> style="color: #{COLOR_UNREAD_LINKS};<!-- ENDIF --><!-- IF not topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> style="font-weight:normal;<!-- ENDIF -->">{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>
Theriddler schreef:Probeer het volgende eens:
<a href="{topicrow.U_VIEW_TOPIC}" class="topictitle"<!-- IF S_ENABLE_COLOR_UNREAD_LINKS and topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> style="color: #{COLOR_UNREAD_LINKS};<!-- ENDIF --><!-- IF not topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> style="font-weight:normal;<!-- ENDIF -->">{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>
Werkt ook niet, kan je geen code geven waarmee het dus word:
Als het gelezen is > Niet meer bold.
Want volgens mij zijn ze sowieso bold. Ookal heb ik hem gelezen.
Zie maar: http://gunzforum.tk/viewforum.php?f=11
Die syntax klopt niet. Dit zou wel moeten werken:Theriddler schreef:Probeer het volgende eens:
<a href="{topicrow.U_VIEW_TOPIC}" class="topictitle"<!-- IF S_ENABLE_COLOR_UNREAD_LINKS and topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> style="color: #{COLOR_UNREAD_LINKS};<!-- ENDIF --><!-- IF not topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> font-weight:normal;<!-- ENDIF -->">{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>
Werkt ook niet.. Log in met:Ger schreef:Die syntax klopt niet. Dit zou wel moeten werken:Theriddler schreef:Probeer het volgende eens:
<a href="{topicrow.U_VIEW_TOPIC}" class="topictitle"<!-- IF S_ENABLE_COLOR_UNREAD_LINKS and topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> style="color: #{COLOR_UNREAD_LINKS};<!-- ENDIF --><!-- IF not topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> font-weight:normal;<!-- ENDIF -->">{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>
Gebruikersnaam: test
Wachtwoord: testtest
- Theriddler
- Contacteer:
nog maar eens proberen
<a href="{topicrow.U_VIEW_TOPIC}" class="topictitle"<!-- IF S_ENABLE_COLOR_UNREAD_LINKS and topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> style="color: #{COLOR_UNREAD_LINKS}; <!-- IF not topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> font-weight: normal !important;<!-- ENDIF --><!-- ENDIF -->">{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>