Unread bolt topic

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
-Nathan-

Unread bolt topic

Bericht door -Nathan- » 11 jun 2013, 19:51

Ik wil graag als ik een bepaalde topic nog niet gelezen heb dat hij dikgedrukt/bolt is.

Ik heb deze topic wel gelezen maar ik heb geen viewforum_body.html..

Kan iemand me helpen?

En nog even snel een vraagje: Ik ga mijn achtergrond veranderen naar een grijze achtergrond met een gunz gloed er over. (Gunz is een spel dat ik leuk vind muuu) maar nu verschilt elke computers' resolutie.. En dat is wel het handige van een loopende achtergrond; hij kan bij elke resolutie omdat hij zich aanpast. Nu is mijn vraag; is er een manier voor mij om de gewilde achtergrond te krijgen en dat hij toch voor iedereen mijn forum er netjes uit ziet? Zo ja? Hoe?

Bedankt alvast,

-Nathan-.

David
Contacteer:

Re: Unread bolt topic

Bericht door David » 11 jun 2013, 21:07

-Nathan- schreef:Ik wil graag als ik een bepaalde topic nog niet gelezen heb dat hij dikgedrukt/bolt is.

Ik heb deze topic wel gelezen maar ik heb geen viewforum_body.html..

Kan iemand me helpen?
Je maakt gebruik van de stijl IDLaunch_Black, deze stijl leent het merendeel van zijn bestanden van Prosilver. Alle bestanden die je niet in IDLaunch_Black hebt staan moet je wijzigingen in Prosilver.

Je wijzigt dus het bestand: styles/prosilver/template/viewforum_body.html en dan werkt het ook op IDLaunch_Black.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

-Nathan-

Bericht door -Nathan- » 11 jun 2013, 22:05

David schreef: Je wijzigt dus het bestand: styles/prosilver/template/viewforum_body.html en dan werkt het ook op IDLaunch_Black.
Werkt, maar nu is de titel van een unread-thread: style="font-weight:bold">DE NAAM VAN DE TOPIC/THREAD.

Waarschijnlijk verkeerde code ofzo? :P
Wijziging: Overzichtelijker.

Theriddler
Contacteer:

Bericht door Theriddler » 12 jun 2013, 00:29

Zoek:

Code: Selecteer alles

<a href="{topicrow.U_VIEW_TOPIC}" class="topictitle"<!-- IF S_ENABLE_COLOR_UNREAD_LINKS and topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> style="color: #{COLOR_UNREAD_LINKS};"<!-- ENDIF -->><!-- IF topicrow.S_UNREAD_TOPIC -->  style="font-weight:bold"<!-- ENDIF -->>{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>
Vervang met:

<a href="{topicrow.U_VIEW_TOPIC}" class="topictitle"<!-- IF S_ENABLE_COLOR_UNREAD_LINKS and topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> style="color: #{COLOR_UNREAD_LINKS};<!-- IF topicrow.S_UNREAD_TOPIC -->  font-weight:bold;<!-- ENDIF --><!-- ENDIF -->">{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>

-Nathan-

Bericht door -Nathan- » 12 jun 2013, 15:32

Theriddler schreef:Zoek:

<a href="{topicrow.U_VIEW_TOPIC}" class="topictitle"<!-- IF S_ENABLE_COLOR_UNREAD_LINKS and topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> style="color: #{COLOR_UNREAD_LINKS};"<!-- ENDIF -->><!-- IF topicrow.S_UNREAD_TOPIC -->  style="font-weight:bold"<!-- ENDIF -->>{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>
Vervang met:

<a href="{topicrow.U_VIEW_TOPIC}" class="topictitle"<!-- IF S_ENABLE_COLOR_UNREAD_LINKS and topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> style="color: #{COLOR_UNREAD_LINKS};<!-- IF topicrow.S_UNREAD_TOPIC -->  font-weight:bold;<!-- ENDIF --><!-- ENDIF -->">{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>
Volgens mij zijn ze altijd al bold, nu wil ik dus dat als het gelezen is >>> niet meer bold.

Hier zie je:

Afbeelding

Theriddler
Contacteer:

Bericht door Theriddler » 13 jun 2013, 08:15

Probeer het volgende eens:

<a href="{topicrow.U_VIEW_TOPIC}" class="topictitle"<!-- IF S_ENABLE_COLOR_UNREAD_LINKS and topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> style="color: #{COLOR_UNREAD_LINKS};<!-- ENDIF --><!-- IF not topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> style="font-weight:normal;<!-- ENDIF -->">{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>

-Nathan-

Bericht door -Nathan- » 14 jun 2013, 00:01

Theriddler schreef:Probeer het volgende eens:

<a href="{topicrow.U_VIEW_TOPIC}" class="topictitle"<!-- IF S_ENABLE_COLOR_UNREAD_LINKS and topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> style="color: #{COLOR_UNREAD_LINKS};<!-- ENDIF --><!-- IF not topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> style="font-weight:normal;<!-- ENDIF -->">{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>

Werkt ook niet, kan je geen code geven waarmee het dus word:

Als het gelezen is > Niet meer bold.

Want volgens mij zijn ze sowieso bold. Ookal heb ik hem gelezen.

Zie maar: http://gunzforum.tk/viewforum.php?f=11

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 14 jun 2013, 07:27

Die syntax klopt niet. Dit zou wel moeten werken:

<a href="{topicrow.U_VIEW_TOPIC}" class="topictitle"<!-- IF S_ENABLE_COLOR_UNREAD_LINKS and topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> style="color: #{COLOR_UNREAD_LINKS};<!-- ENDIF --><!-- IF not topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> font-weight:normal;<!-- ENDIF -->">{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>

-Nathan-

Bericht door -Nathan- » 14 jun 2013, 11:56

Ger schreef:

Die syntax klopt niet. Dit zou wel moeten werken:

<a href="{topicrow.U_VIEW_TOPIC}" class="topictitle"<!-- IF S_ENABLE_COLOR_UNREAD_LINKS and topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> style="color: #{COLOR_UNREAD_LINKS};<!-- ENDIF --><!-- IF not topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> font-weight:normal;<!-- ENDIF -->">{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>
Werkt ook niet.. Log in met:

Gebruikersnaam: test
Wachtwoord: testtest
En zie mijn post die ik heb geplaatst. Zodat hij ongelezen voor jullie is.

Theriddler
Contacteer:

Bericht door Theriddler » 14 jun 2013, 22:40

nog maar eens proberen

<a href="{topicrow.U_VIEW_TOPIC}" class="topictitle"<!-- IF S_ENABLE_COLOR_UNREAD_LINKS and topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> style="color: #{COLOR_UNREAD_LINKS}; <!-- IF not topicrow.S_UNREAD_TOPIC --> font-weight: normal !important;<!-- ENDIF --><!-- ENDIF -->">{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>

Plaats reactie