Ik heb een forum.
Alles is oké, maar nu toch nog een probleempje.
Namelijk. De site titel en beschrijving wil ik center.
Dat me logo ook past.
Iemand die me kan helpen.
Alvast bedankt!
Hoe centeer ik de tekst van de omschrijving van mijn forum
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

- marian0810
- Contacteer:
Re: Hoe centeer ik de tekst van de omschrijving van mijn for
Zou je misschien even de link naar je forum kunnen geven? 

Is nog even offline.
Maar het is een Prosilver style, de standaard dus!
Maar het is een Prosilver style, de standaard dus!
Zou je dan een link kunnen geven naar het offline forum?
Bij standaard prosilver komen de titel en omschrijving namelijk naast het logo te staan. Als je logo breder is, schuiven de teksten verder naar rechts. Het zou dus geen probleem moeten geven om een logo van een ander formaat te plaatsen.
Blijkbaar zoek je dus iets wat niet "standaard prosilver is".
Bij standaard prosilver komen de titel en omschrijving namelijk naast het logo te staan. Als je logo breder is, schuiven de teksten verder naar rechts. Het zou dus geen probleem moeten geven om een logo van een ander formaat te plaatsen.
Blijkbaar zoek je dus iets wat niet "standaard prosilver is".
HGN op phpbb.com
Ik denk dat hij de hoogte bedoeld. De hoogte waarin de naam van het forum word weergegeven. Als je een logo gebruikt wat hoger is als het standaard phpbb logo dan centreert de tekst niet in de hoogte. Zoals je zegt wel in de breedte, hij schuift een stukje op naargelang de breedte van je logo
Het is mij een bekend probleem, ik heb dus maar de hele naam van het forum weggelaten en alleen het logo gebruikt
Het is mij een bekend probleem, ik heb dus maar de hele naam van het forum weggelaten en alleen het logo gebruikt