Standaard-stijl

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
DanielFr

Standaard-stijl

Bericht door DanielFr » 28 mei 2012, 14:31

Wij hebben momenteel op ons forum de standaards-stijl "Softwood"; > http://lectomunda.net/

Nu ben ik al een aantal keer in het Beheerderspaneel aan 't proberen een andere stijl in te stellen als standaard-stijl, zo heb ik dus verschillende al geprobeerd in te stellen:

Gewoon via Tabblad "Stijlen" - bijv: '"Getaway" > "Details" > "Opties: Instellen als standaardstijl?" - > JA aangevinkt > Bevestig.

Ik snap niet wat ik verkeerd doe of waar 't probleem ligt, maar het wil dus maar niet lukken..!
Welke stijl ik ook opnieuw als Standaarddstijl doe instellen, (en dat kun je dan ook in 't begin van het Beheerderspaneel bij "Foruminstellingen" zo zien), hij wil 'm maar niet accepteren en blijft gewoon nog steeds op Softwood staan. :?

Ook heb al ik al 'n paar keer "Alle forumcookies vverwijderd" en de Internet-geschiedenis & cookies van m'n eigen computer gewist; maar dan veranderd er ook niks.

Kan iemand mij hier bij helpen?

David
Contacteer:

Re: Standaard-stijl

Bericht door David » 28 mei 2012, 15:44

Dat je jouw stijl als standaard instelt betekend niet meteen dat het voor iedereen ook zo is, als je in het beheerderspaneel onder de tab stijlen kijkt kun je zien hoeveel gebruikers je stijl gebruiken... vermoedelijk moet je dus één of meerdere van je andere stijlen deactiveren om te zorgen dat het voor iedereen de standaard stijl is/wordt.

Want als je namelijk een nieuwe stijl als standaard in stelt is dat wel voor gasten maar niet meteen voor alle gebruikers, daarvoor moet je dus eerst andere stijlen deactiveren die worden dan naar je standaard stijl overgezet!

Hoop dat je er zo uitkomt, succes!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 28 mei 2012, 23:49

Je kunt ook een stijl forceren voor alle gebruikers (maar dan kunnen ze ook geen andere kiezen). Daarvoor moet je in het beheerderspaneel - Foruminstellingen - bij "Negeer gebruikersstijl:" Ja kiezen.
HGN op phpbb.com

DanielFr

Bericht door DanielFr » 30 mei 2012, 17:30

Bedankt voor de reacties!

Maar het ging mij juist niet om de stijlen voor de andere geregistreerde gebruikers, maar juist voor de stijlj je die je van "buitenaf" , dus als "gast" / niet geregistreerd lid kunt zien...

Want als je gewoon nu naar het forum gaat, zie n ze ook gewoon de bruine stijl, maar díe wil ik dus veranderen. :) - Maar als iemand aizc zich registreert en aanmeldt, kan diegene natuurlijk zelf zijn of haar Gebruikerspaneel een eigen stijl, die hem/haar het mooiste, prettig fijnste lijkt, uitkiezen.

En dat wil ik dus ook, @Pola, zo houden; dat iedereen na zich die gewoon als lid geregistreerd is, zelf 'n eigen lay-out kan kiezen.

PS:
Maar wat ik trouwens ook heel vreemd vond; was dat ik van verschillende leden klachten kreeg dat bij hén de forumstijl ook plotseling veranderd was, zonder dat ze daar iets aan gedaan hadden, en terwijl dus nog steeds bij "Foruminstellingen:" > "Negeer gebruikersstijl: " - NEE - stond aangevinkt.... :? - Waarom werd van sommige leden de stijl dan wel plotseling veranderd, en bij andere niet (inclusief mijzelf)?

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 31 mei 2012, 09:12

Je wilt dus de stijl instellen die gasten van je forum zien?

Ga dan naar het Beheerderspaneel - GEBRUIKERS EN GROEPEN - Vink het vakje bij "Selecteer anonieme gebruiker" aan en klik op Bevestig - Selecteer formulier Foruminstellingen en kies daar de te gebruiken stijl
HGN op phpbb.com

DanielFr

Bericht door DanielFr » 31 mei 2012, 18:24

Ja, dat bedoel ik! :D

Wauw, geweldig, hij doet 't inderdaad! - Ik wist helemaal niet dat dat zó moest, ik dacht de hele tijd dat 't op de een of andere manier bij de Stijlen zelf ingesteld moest worden! ... XD - Hier had ik echt geen idee van! :P

Hartelijk bedankt Pola!! :D

Plaats reactie