Nieuwe stijl geeft 2e pagina niet goed

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
HeRiNo

Nieuwe stijl geeft 2e pagina niet goed

Bericht door HeRiNo » 08 jan 2012, 19:47

Hallo,

na de snelle hulp bij mijn eerste probleempje heb ik als phpBB beginner een 2e vraagje. Ik heb nu een nieuwe stijl geinstalleerd en als standaard gezet. Dat lijkt goed te gaan dus als je naar het forum gaat,

http://seniorenchat.eu/forum/

zie je keurig de nieuwe stijl. Aks je naar registratie gaat is ook in nieuwe stijl evenals de inlog. Als je hebt ingeloge zit je ook nog in de nieuwe stijl echter als je dan een onderwerp/bericht selecteerd (is er pas 1 van nu) dan kom je in de "oudë" oude stijl terecht. Weet iemand wat er mis gaat?

Met vriendelijke groet, Herman.

David
Contacteer:

Re: Nieuwe stijl geeft 2e pagina niet goed

Bericht door David » 08 jan 2012, 19:59

Waarschijnlijk heb jij een stijl toegewezen aan het forumonderdeel, daarom zie je daar ook nog je oude stijl. Via je beheerderspaneel en dan de tab: forums moet jij je forum onderdeel zoeken en dan op wijzigen drukken(het groene tandwieltje) Kijk dan eens bij Forumstijl staat daar je standaard stijl of je oude stijl ingesteld? In principe hoef je dat alleen in te stellen als je een andere stijl wilt. Dat voorkomt problemen wanneer je je standaard stijl veranderd. Weet het natuurlijk niet zeker maar vermoed dat het daar in zit.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

HeRiNo

Re: Nieuwe stijl geeft 2e pagina niet goed

Bericht door HeRiNo » 08 jan 2012, 20:10

Grote klasse David en heel erg bedankt. Dat was inderdaad het probleem.

Groetjes, Herman.

Plaats reactie