Read en unread icoontjes willen niet veranderen

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
DeeJay

Read en unread icoontjes willen niet veranderen

Bericht door DeeJay » 06 dec 2011, 16:26

Nu zie je mapjes staan als read en unread icoontjes bij de forums, ik heb nieuwe icoontjes gemaakt en upgeloaden naar mijn server, ik heb ze dezelfde naam gegeven als de oude icoontjes en overschreven.
In het beheerderspaneel heb ik onder stijlen de template en imageset vernieuwd en op het forum daarna op F5 geklikt maar de nieuwe icoontjes komen er niet te staan.

Hier zie je ze wel op de server staan, dus het uploaden is gelukt, maar wat gaat er mis of wat doe ik verkeerd.

>>> http://www.dj-forum.be/styles/mxPublish ... unread.gif

Kevin
Contacteer:

Re: Read en unread icoontjes willen niet veranderen

Bericht door Kevin » 06 dec 2011, 20:11

Dan moet je de imageset nog even vernieuwen.
Als laatste stap moet je de afbeeldingsets vernieuwen. Dit kun je doen via het beheerderspaneel.

Beheerderspaneel ==> Stijlen ==> Afbeeldingsets ==> Vernieuw.
Bron: http://wiki.phpbb.nl/3.x/Nieuw_onderwer ... nzichtbaar
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

DeeJay

Re: Read en unread icoontjes willen niet veranderen

Bericht door DeeJay » 06 dec 2011, 23:16

Het probleem ligt bij mijn ftp, na meer dan 10x uploaden zijn ze toch zichtbaar.

Plaats reactie