Style Afbeelding?!

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Lopot

Style Afbeelding?!

Bericht door Lopot » 02 dec 2011, 19:14

Hallo allemaal,
Op mijn forum heb ik de style IDLaunch_Fresh_1.0.3 geïnstalleerd, en nu staat mijn forum wel op die style, maar krijg ik een raar logo bovenaan, van de style zelf. Kan ik dit ook weghalen?

Groetjes,
Lopot

David
Contacteer:

Re: Style Afbeelding?!

Bericht door David » 02 dec 2011, 19:24

Kunnen je eens een link naar je forum geven, zodat we eens kunnen zien wat je bedoelt. Ik vermoed dat je iets aan je afmetingen moet gaan veranderen, omdat je logo misschien grote is dan het origineel. Dat vermoed ik tenminste ;)

P.s. Ik heb je bericht een beetje te snel gelezen zie ik, dus let maar niet om mijn bericht :lol:
Laatst gewijzigd door David op 02 dec 2011, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

FreakyBlue
Contacteer:

Re: Style Afbeelding?!

Bericht door FreakyBlue » 02 dec 2011, 19:52

Lopot schreef:Hallo allemaal,
Op mijn forum heb ik de style IDLaunch_Fresh_1.0.3 geïnstalleerd, en nu staat mijn forum wel op die style, maar krijg ik een raar logo bovenaan, van de style zelf. Kan ik dit ook weghalen?

Groetjes,
Lopot
Het standaard logo van de IDLaunch Fresh style vind je in de ./theme/images/ map. Het bestand heet logo.png.
Als je dat vervangt door een eigen afbeelding en daarna de theme bestanden vernieuwt in het beheerderspaneel, ziet het er meteen heel anders uit ;)
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

Plaats reactie