hulp bij het maken en plaatsen van een template / stijl

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Gesloten
NightWalker

hulp bij het maken en plaatsen van een template / stijl

Bericht door NightWalker » 27 nov 2011, 18:45

goedendag aan allen,

ik heb een site + forum in handen gekregen van iemand die er niet meer de moeite in wou steken, en het een beetje beu was.

als ik de site niet had overgenomen , dan hadden we veel mensen moeten teleurstellen want de site en het bijbehorend forum geven veel informatie en gezelligheid.

ik weet dat ik het in een verkeerde topic post , maar in de reglementen staat dat ik minimaal 5 postings moet hebben, en die heb ik , maar kan niet posten in het desbetreffende topic.
groeten Patrick
Wijziging: : ik heb dus totaal geen verstand van dit soort dingen, en wordt graag wat wijzer!

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: hulp bij het maken en plaatsen van een template / stijl

Bericht door Paul » 27 nov 2011, 19:23

Het is niet de bedoeling dat je topics onnodig omhoog gaat halen en onzin gaat lopen posten om in het gevraagd forum te mogen posten. Naast nog dat posts uit de algemene chat niet meetellen om daar uberhaupt te mogen posten.

Verder, aangezien je topic niet voldoet voor dit forum slotje. Als je 5 normale posts heb kan je een topic in gevraagd openen.

Gesloten