Wie kan mij helpen

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Vulpen

Wie kan mij helpen

Bericht door Vulpen » 19 jun 2011, 19:57

Dag dames en heren,

Ik zal alvast aangeven dat ik een ei ben op het gebied van forum's bouwen e.d
Ik heb mijn best gedaan een werkend huskyforum te maken. Dat is op zich wel gelukt maar nu wil ik een bepaalde skin voor mijn husky forum.

Ik zou namelijk mijn iconen voor de topics willen veranderen in pootafdrukjes, de banner bovenaan met husky's vullen en de rest gewoon ijsblauw en blauw.

Ik heb vet lopen zoeken maar nergens iets gevonden wat ik ook daadwerkelijk snap. Dus heeft iemand een site voor me waar een soort skin generator aan zit of iets in die trant (lees, skin maak uitleg voor dummies)

http://huskyforum.6e.nl/ dit is mijn forum

Als iemand denkt, nou ik wil wel helpen en ik maak het voor je dan ben ik je eeuwig dankbaar, ik snap dat dat niet snel zal gebeuren dus hoop ik gewoon op een duidelijke uitleg over het maken van een eigen skin of een link naar een al bestaande hondachtige skin.

Alvast bedankt!

David
Contacteer:

Re: Wie kan mij helpen

Bericht door David » 19 jun 2011, 20:18

Je maakt gebruikt van een gratis forum dienst, je hebt dan beperkt op geen toegang tot je bestanden. Ben bang dat je dus zelf niet heel veel kan aanpassen. Mits je bij je bestanden kunt natuurlijk
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Plaats reactie