Wat je aan styles kan vinden is natuurlijk wel heel erg veel maar ik vind ze vaak zo saai en donker.
Weet iemand misschien een site waar je lente of zomer styles kan vinden???? ( nee, ik ben zelf niet zo handig en weet ook niemand die dat voor mij zou willen doen)
gegroet egahn
zo saai
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: zo saai
Kijk eens naar phpBB3 styles. Daar heb je een goede database en kun je een demo van elke stijl bekijken.
Verplaatst naar stijlen.
- Ger
- AirWarrior
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
Dank jullie wel maar die had ik en vele andere al gezien. |Toch vind ik het saai. Het is lente en ik wil bloemen zien hihi
Dank je wel Ger. Dat is ook niet wat ik zoek. Heb inmiddels de stoute schoenen aangetrokken en en nachtje bezig geweest. Alleen valt het niet mee om dan ook de kleuren aan te passen. Denk je alles gevonden te hebben zijn er toch nog strepen te zien in de kleur die ik niet wil. We zoeken verder maar toch bedankt.
Ik heb mijn forum al een paar jaar en zal het voor elkaar krijgen in "mijn"style.
Ik heb mijn forum al een paar jaar en zal het voor elkaar krijgen in "mijn"style.