Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
wvlenthe
Bericht
door wvlenthe » 29 jan 2011, 11:30
Hi all,
Ik doe iets niet goed... maar wat. Het zal wel een domme vraag zijn

Ik heb een stijl geinstalleerd (subsilver special edition) en al mijn forums ingesteld op deze stijl. Nu blijft alleen het forumoverzicht in de standaard stijl staan en ik kan toch niet vinden waar ik dat kan wijzigen...
Iemand die me in de juiste richting wil sturen?
bedankt alvast,
Wiljo
-
PhilipvD
Bericht
door PhilipvD » 29 jan 2011, 14:41
Je hebt de stijl via het tabblad stijlen in het beheerderspaneel als standaard stijl ingesteld? Want als je de stijl alleen per forum instelt dan word die inderdaad niet overal getoond.
Dus probeer het volgende eens: Beheerderspaneel -> Foruminstellingen -> Kies bij 'Standaardstijl' de nieuwe stijl en zet eventueel 'Negeer gebruikersstijl' op ja om de stijl voor iedereen toe te passen.
-
wvlenthe
Bericht
door wvlenthe » 29 jan 2011, 15:29
Hallo Philip,
bedankt hiervoor. Ik had wel de standaard stijl ingesteld maar de 'negeer gebruikersstijl' op 'nee' laten staan. Kwestie van niet aan opties komen die ik niet begrijp

. Nu ziet het er zo uit als ik wilde. Bedankt!!
Wiljo