- Adres van je forum: http://www.ether-piraten.nl/forum/index.php
Wat is het probleem?
We zijn al aardig ver met ons forum en tot op heden geen hulp nodig gehad, echter 1 ding krijgen we niet voor elkaar.
Bovenin staat een logo deze kunnen we veranderen in ons logo.
Maar we willen graag de hele breedte gebruiken en dus ook het inlog gedeelte boven inde site weg hebben.
Hoe doen we dit?????
Alvast bedankt
logo plaatsen en inlog verwijderen in forum
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

-
logo plaatsen en inlog verwijderen in forum
Re: logo plaatsen en inlog verwijderen in forum
De login kun je weghalen door in overall_header.html te zoeken naar
<div id="formbox">
. Dat is het begin van de loginbox in de header. Je moet even kijken hoe het er vervolgens uitziet, maar volgens mij eindigt het met <!--/formbox / search-box-->
. Als je dat gebeuren weghaalt, dan zou je volgens mij van de login in de header af moeten zijn.-
Hallo Ger.
Super, super bedankt dat was het!
We hebben wel enige html/php kennis echter een forum is totaal nieuw voor ons.
Top en nogmaals dank.
Ron
Super, super bedankt dat was het!
We hebben wel enige html/php kennis echter een forum is totaal nieuw voor ons.
Top en nogmaals dank.
Ron
-
Ik weet niet of het toegestaan is nog iets te vragen, maar we blijven met 1 probleem zitten.
In het forum kan men bij een topic een afbeelding uploaden, dit gaat allemaal goed en de afbeelding is ook netjes zichtbaar, maar als men erop klikt wordt deze geopend in zijn orginele groote echter je bent dan wel gelijk weg uit het forum. Bestaat er niet de mogelijkheid om deze afbeeldingen te openen in een nieuw venster o.i.d.? Zodat als men deze afsluit je gewoon nog in het forum blijft.
In het forum kan men bij een topic een afbeelding uploaden, dit gaat allemaal goed en de afbeelding is ook netjes zichtbaar, maar als men erop klikt wordt deze geopend in zijn orginele groote echter je bent dan wel gelijk weg uit het forum. Bestaat er niet de mogelijkheid om deze afbeeldingen te openen in een nieuw venster o.i.d.? Zodat als men deze afsluit je gewoon nog in het forum blijft.
Je kunt er voor kiezen om deze image resizer te installeren. Die zorgt er meteen voor dat te grote afbeeldingen je forum niet verstoren en je kunt desgewenst gebruik maken van highslide of lightbox. Het staat me bij, maar dat weet ik niet zeker, dat je ook kunt kiezen voor simpelweg een nieuw tabblad/venster.
-
Ook dit laaste is inmiddels gedaan en werkt perfect, dus verdere hulp over dit topic is niet meer nodig.