Ik heb inmiddels mijn layout klaar zoals ik het wou
heb de css aangepast, de overall_header en nog wat eigen body_pages voor extra paginas met hetzelfde concept
Nu ben ik tevreden over het resultaat maar er is 1 klein probleempje
Wanneer ik inlog en vervolgens op de links klik van eigen pages logt ie uit en na een backspace is ie weer terug
Nou is dat niet zo erg , maar ook de links van de extra pagina's verdwijnen
Ik zag wel in de code <--! de code tags --!> staan maar zoals ik gewend ben zie ik dit als comments in de source, maar deze wordt op de manier van het scripten door phpb gelezen.
Ook ben ik op de hoogte van de head php file waarin de code staat voor het in of uitgelogd zijn voor de te bezoeken pagina, dus dat is het probleem niet
Misschien zie ik een stom kleinigheidje niet omdat ik er al behoorlijk wat uren in heb zitten
Vooral de design van de knopjes bg gifjes en table gifjes zijn een hoop werk
Groetjes, Douwe
Kijk maar eens voor het resultaat op http://www.evenweten.nl
Voor liefhebbers die de style net zo mooi vinden als ik is ie na voltooing te downloaden
groetjes Douwe
..
Mijn style is klaar (vraagjes)
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Mijn style is klaar (vraagjes)
Als je een comment op jouw manier (<--!) begint, is die niet geldig als commentaar. Een comment ziet er zo uit:dobu schreef:k zag wel in de code <--! de code tags --!> staan maar zoals ik gewend ben zie ik dit als comments in de source, maar deze wordt op de manier van het scripten door phpb gelezen.
Code: Selecteer alles
<!-- tekst in commentaar -->
Jeroen
Re: Mijn style is klaar (vraagjes)
ja dat wist ik was even een typefoutje , ben soms wel eens te snel
Ik zal de bron nog eens door spitten, als ik erachter kom zal ik het in ieder geval plaatsten
Had de fout al vaker onbeantwoord zien staan hier
ook in de wiki wordt er geen woord over gerept
Ik denk dat misschien de fout zit in de code die voor END IF staat
ik zag dat deze verschilde alleen vind ik het een beetje vreemd dat ze in comment tags staan
maar goed, wel weer een leuke uitdaging
Bedankt voor je reply
Ik zal de bron nog eens door spitten, als ik erachter kom zal ik het in ieder geval plaatsten
Had de fout al vaker onbeantwoord zien staan hier
ook in de wiki wordt er geen woord over gerept
Ik denk dat misschien de fout zit in de code die voor END IF staat
ik zag dat deze verschilde alleen vind ik het een beetje vreemd dat ze in comment tags staan
maar goed, wel weer een leuke uitdaging
Bedankt voor je reply
Laatst gewijzigd door Derky op 06 sep 2010, 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst van support
Reden: Verplaatst van support