template aanpassen via beheerderspaneel.
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

template aanpassen via beheerderspaneel.
Ik heb mijn overall_header via het beheerderspaneel aangepast.
Nu wilde ik weten in welke file dat wordt aangepast.
Ik gebruik "custom" subsilver2 stijl, dus ik had verwacht dat de file
\styles\subsilver2\template\overall_header.html aangepast zou worden.
Ondanks de wijzigingen op het forum wél doorgevoerd zijn, zie ik in deze file geen veranderingen?
Nu wilde ik weten in welke file dat wordt aangepast.
Ik gebruik "custom" subsilver2 stijl, dus ik had verwacht dat de file
\styles\subsilver2\template\overall_header.html aangepast zou worden.
Ondanks de wijzigingen op het forum wél doorgevoerd zijn, zie ik in deze file geen veranderingen?
Re: template aanpassen via beheerderspaneel.
Even je cache legen en je template vernieuwen van die stijl na het uploaden.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Okay, Ik snap wat je bedoeld.
Maar dat is zegmaar eerst je template aanpassen, en die vervolgens uploaden.
Ik bedoelde het andersom.
Dus via het beheerderspaneel je template aanpassen, en die vervolgens downloaden.
Ik zie dan niet welke file er is aangepast.
Of zie ik iets over het hoofd?
Maar dat is zegmaar eerst je template aanpassen, en die vervolgens uploaden.
Ik bedoelde het andersom.
Dus via het beheerderspaneel je template aanpassen, en die vervolgens downloaden.
Ik zie dan niet welke file er is aangepast.
Of zie ik iets over het hoofd?
In het beheerderspaneel kun je geen templates aanpassen, de aanpassingen die je daar doet komen in de database/cache te staan en worden weer ongedaan gemaakt zodra je het cache leegt.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Ik heb zojuist "leeg de buffer" uitgevoerd in het Overzicht Beheerderspaneel (home pagina zegmaar).
Vervolgens naar tablad Stijlen -> Templates -> Buffer -> Er zijn geen gebufferde templates
Stijlen -> Templates -> Vernieuw -> Could not open ./../styles/ subsilver2/ template/ colour_swatch.html
Toch zijn de wijzigingen nog steeds van kracht...
Vervolgens naar tablad Stijlen -> Templates -> Buffer -> Er zijn geen gebufferde templates
Stijlen -> Templates -> Vernieuw -> Could not open ./../styles/ subsilver2/ template/ colour_swatch.html
Toch zijn de wijzigingen nog steeds van kracht...
Voer deze qeury maar eens uit in je database.
Kijk je prefix even na "phpbb" en pas deze aan als deze anders is dan die van jou, en maar voor de zekerheid eerst een backup van je database.
Code: Selecteer alles
DELETE FROM `phpbb_styles_template_data` WHERE template_filename='colour_swatch.html'
Teammember op
dat is abracadabra voor mij.Kevin schreef:Voer deze qeury maar eens uit in je database.
Kijk je prefix even na "phpbb" en pas deze aan als deze anders is dan die van jou, en maar voor de zekerheid eerst een backup van je database.Code: Selecteer alles
DELETE FROM `phpbb_styles_template_data` WHERE template_filename='colour_swatch.html'
Ik heb wel al gevonden dat als ik de templates aanpas, ze vervolgens upload en dan de cache leegmaak, de wijzigingen wel zijn doorgevoerd. dus dat is al oké.
Als je meer wilt leren over het uitvoeren van query's in je database, lees dan eens dit wiki artikel door 

Jeroen
Het uitvoeren lukt me wel (copy / paste -> start).
Het is mij meer, wat doet deze query?
Het is mij meer, wat doet deze query?