Hallo,
Ik heb op een net geïnstalleerd forum het site logo in de header verandert, maar kan iemand mij zeggen waar ik het stylesheet moet gaan zoeken om het formaat van het logo aan te passen zodat het niet vervormd wordt weergegeven? Ik gebruik subsilver 2 in het nederlands.
Site logo in header
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Site logo in header
Dat kan je instellen in het beheerderspaneel. Ga naar je beheerderspaneel -> tabblad stijlen -> afbeeldingsets -> klik op wijzig bij de stijl die je gebruikt -> kies het logo en zet "Gebruik afmetingen" op "Ja". Dan verschijnen er invulvelden waar je de afmetingen in kan vullen die jij wilt.
Jeroen
En dan als je de stijl vernieuwd ben je die volgens mij weer kwijt. En het is ook geen antwoord op de vraag van de topic starter.
De afmetingen kun je vinden in het bestand: root/styles/subsilver2/imageset/imageset.cfg
Hier kun je ook gelijk de afmetingen veranderen.
Na het aanpassen cache legen en je imageset vernieuwen beheerderspaneel -> tabblad stijlen -> afbeeldingsets -> dan naast subsilver2 op vernieuwen klikken.
De afmetingen kun je vinden in het bestand: root/styles/subsilver2/imageset/imageset.cfg
Hier kun je ook gelijk de afmetingen veranderen.
Code: Selecteer alles
img_site_logo = site_logo.gif*94*170
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Gelukt, bedankt.