meerdere stijlen op 1 forum

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Dmeijer13

meerdere stijlen op 1 forum

Bericht door Dmeijer13 » 07 okt 2009, 19:24

Hey!

Ik heb misschien een ietwat rare vraag maar toch...

Is het mogelijk om op 1 forum dezelfde stijl te hebben maar dan in verschillende kleuren met dezelfde template set... dus feitelijk gezien dan alleen de themset paar aanpaassingen (qua kleur dan...) maar een zowiezo het belangrijkste een andere imageset.

Ik draai nu bijv. de stijl 610nm een subsilver based en die hebben we zelf omgetoverd van oranje naar blauw maar is het mogelijk deze nu ook in het oranj te installeren op het forum en bijv ook nog in rood en groen als je die iconen zelf aanmaakt?

Ofwel heel simpel gezegd wat mss al duidelijk is, dezelfde stijl, maar een andere imageset. Ik hoor het wel, bedankt alvast! :)
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

marian0810
Contacteer:

Re: meerdere stijlen op 1 forum

Bericht door marian0810 » 08 okt 2009, 19:01

Ja dat kan zonder probleem, wij gebruiken 20 verschillende kleuren met bijna allemaal hun eigen afbeeldingssets en maar 2 templates.
Je moet dan gewoon de theme- en imagesetmappen van die stijlen uploaden en apart installeren in je acp en dan kun je een nieuwe stijl maken met elke combinatie die je maar wilt.

Dmeijer13

Bericht door Dmeijer13 » 08 okt 2009, 21:49

marian0810 schreef:Ja dat kan zonder probleem, wij gebruiken 20 verschillende kleuren met bijna allemaal hun eigen afbeeldingssets en maar 2 templates.
Je moet dan gewoon de theme- en imagesetmappen van die stijlen uploaden en apart installeren in je acp en dan kun je een nieuwe stijl maken met elke combinatie die je maar wilt.
OKe, maar het is maar 1 sitjl, ze heten allemala dus '610nm' en dan wilt hij gaan overschrijven, terwijl ik in dit gevald an echter alleen de imageset zelf steeds change door de kleuren te veranderen van de afbeeldingen zeg maar.

Of.. begrijp ik ej nu verkeerd?

Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt

marian0810
Contacteer:

Bericht door marian0810 » 09 okt 2009, 10:10

Je moet het wel steeds als een nieuwe stijl installeren. Dus elke nieuwe kleur en/of afbeeldingsset een eigen stijlnaam geven, voor die stijlnaam een nieuwe map maken in je map styles en de naam van de stijl aanpassen in imageset.cfg en in theme.cfg
Door dat laatste zal hij het in je acp herkennen als een ander thema of andere afbeeldingsset.

Dmeijer13

Bericht door Dmeijer13 » 10 okt 2009, 02:33

Ok bedankt! Ik ga er mee aan de slag en kijken of het lukt! :)

Plaats reactie