Beschrijving + Titel in de header verwijderen

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
eophetnet

Beschrijving + Titel in de header verwijderen

Bericht door eophetnet » 10 jul 2009, 16:03

Ik heb phpBB 3.0.5 geinstalleerd, bevalt me prima. Maar ik wil dus de beschrijving en de titel verwijderen uit de header en alleen de afbeelding laten staan. Ik heb dus geprobeert om wat in over_header.html te verwijderen. Maar hij blijft gewoon staan. Wat moet ik doen?

Link naar mijn forum: http://www.eophetnet.nl/forum

groet, eophetnet

Jeroen

Re: Beschrijving + Titel in de header verwijderen

Bericht door Jeroen » 10 jul 2009, 18:23

Je moet dan inderdaad in de overall_header.html in je template map zoeken.
Nadat je iets gewijzigd hebt in een template bestand, moet je altijd eerst de buffer van je forum legen voor je effect ziet. Dit doe je in Beheerderspaneel -> Tabblad algemeen -> In het middenste stuk onderaan: Buffer legen.
Jeroen

eophetnet

Bericht door eophetnet » 11 jul 2009, 14:49

Pietje15 schreef:Je moet dan inderdaad in de overall_header.html in je template map zoeken.
Nadat je iets gewijzigd hebt in een template bestand, moet je altijd eerst de buffer van je forum legen voor je effect ziet. Dit doe je in Beheerderspaneel -> Tabblad algemeen -> In het middenste stuk onderaan: Buffer legen.
Bedankt :D Ik had al het regeltje in het bestand gevonden dat verwijderd moest worden maar het veranderde niet:)

Jeroen

Bericht door Jeroen » 14 jul 2009, 19:40

Geen probleem, je moet na alles wat je veranderd in welk stijl bestand dan ook eerst de buffer legen voordat je verandering ziet :)
Jeroen

Pascal
Contacteer:

Bericht door Pascal » 15 jul 2009, 02:39

ACP->stijlen->vernieuw template, kan wel eens helpen als er geen verandering is.
Als dat niet werk dan blijft nog de tijdelijke bestanden van je browser over, deze moet je dan ook weg gooien.
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

Plaats reactie