hoe zet ik een style in mijn forum?
zijn daar tuts voor of waar kan ik een complete style downloade?
hoe zet ik een style in mijn forum
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: hoe zet ik een style in mijn forum
Eerst download je van ergens een stijl voor phpBB3, bijvoorbeeld op phpBB3styles.net of uit de Styles database op phpBB.com, en die upload je naar de styles map op je FTP. Dan ga je in je Beheerderspaneel naar het 'Stijlen' tabblad en activeerd de stijl.
Verplaatst naar 3.0 Stijlen
Verplaatst naar 3.0 Stijlen
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
oke dankje 

Ik heb drie nieuwe styles geactiveerd. Ik kan ze in het gebruikerspaneel aanklikken en ze zijn dan zichtbaar op het forum. Zover is alles goed gegaan. Maar er zijn geen buttons zichtbaar om te antwoorden of om een nieuw onderwerp te starten. Moet ik nog ergens anders iets doen?
dank
Fenny
IK weet het al, de taal moet van en in nl veranderd worden. Dit kan op de server. Dus eigenlijk is het erg gemakkelijk.

dank
Fenny
IK weet het al, de taal moet van en in nl veranderd worden. Dit kan op de server. Dus eigenlijk is het erg gemakkelijk.