Hey allemaal

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Gesloten
Jan-G
Berichten: 58
Lid geworden op: 01 nov 2008, 21:16

Hey allemaal

Bericht door Jan-G » 05 nov 2008, 18:06

Wie kan me vertellen hoe ik bij de forum onderwerpen de melding "geen nieuwe berichten" weg kan halen ?
Ik wil alleen de titel van het onderwerp laten zien.
Daarnaast is de weergave in explorer fout en in firefox wel goed...

Ik weet dat het een stukje code is om weg te halen maar kan het juiste bestand niet vinden...

Alvast bedankt !

www.talkweb.nl

Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 1684
Lid geworden op: 06 nov 2007, 17:22
Locatie: Brabants schoon
Contacteer:

Re: Hey allemaal

Bericht door Kevin » 05 nov 2008, 18:20

Zo te zien heb je bij het aanmaken van de categorien er een afbeelding bijgezet. Open via het acp het tablad forums en klik dan op het groene embleempje om te wijzigen, als het goed is staat daar ergens de optie forumafbeelding, haal die link die daar ingevuld staat weg.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Jan-G
Berichten: 58
Lid geworden op: 01 nov 2008, 21:16

Re: Hey allemaal

Bericht door Jan-G » 05 nov 2008, 18:36

Hey,

Daar ga ik ook even naar kijken, ik heb inmiddels wel het probleem opgelost door in het bestand viewforum_list een paar regels weg te halen...

Bedankt voor je reactie !

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Re: Hey allemaal

Bericht door Coen » 05 nov 2008, 18:39

Helaas copyright wat je online op jouw website hebt staan, voldoet helaas niet aan onze eisen. phpBB linkt bijvoorbeeld niet naar phpBB.com en zo ontbreken er nog wat zaken aan het complete copyright.

Hierdoor zijn wij genoodzaakt om jou van ondersteuning te onthouden. Kijk naar ons copyrightbeleid voor meer informatie. Ik hoor het graag, zodra dit is opgelost.
Op slot dus
- Coen

Gesloten