Welke stijlen bruikbaar
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Welke stijlen bruikbaar
Oke met risico de domste vraag te stellen die hier ooit gestelt is..
Kan ik alle stijlen die voor phpbb 3 gemaakt zijn gebruiken op mijn forum die versie 3.0.2 is of echt alleen degene die voor 3.0.2 gemaakt zijn?
Kan ik alle stijlen die voor phpbb 3 gemaakt zijn gebruiken op mijn forum die versie 3.0.2 is of echt alleen degene die voor 3.0.2 gemaakt zijn?
Re: Welke stijlen bruikbaar
Ja
Vaak zijn er wat aanpassingen in een nieuwere versie. Daarom beste een up to date stijl gebruiken.
Vaak zijn er wat aanpassingen in een nieuwere versie. Daarom beste een up to date stijl gebruiken.
Had inderdaad al uitgeprobeerd of ik een oudere ook kon gebruiken.
Ben allang blij want dat geeft me iets meer keuze.
Ben allang blij want dat geeft me iets meer keuze.
Het beste kun je toch echt een stijl gebruiken die voor 3.0.2 geschikt is, het kan zijn dat er zoveel wijzingen zijn dat er problemen ontstaan in je forum als je een oudere stijl gebruikt.
Je kunt de style auteur informeren en vragen of de stijl geupdate wordt. Je kunt hem ook zelf updaten.
De wijzigingen kun je hier vinden. Style changes from 3.0.0-RC5 up to 3.0.2
De wijzigingen kun je hier vinden. Style changes from 3.0.0-RC5 up to 3.0.2
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Goed idee Niek, wonder boven wonder durf zelfs ik dat
Ik ga maar weer verder puzzelen

Ik ga maar weer verder puzzelen

- marian0810
- Contacteer:
Je kunt van een oudere stijl ook alleen de "theme" map en de imageset gebruiken in combinatie met de template van prosilver of subsilver2. Dan heb je in elk geval meer keuzemogelijkheden.
Handig om te weten marian.
Gelukkig heb ik nu een leuke stijl weten te vinden en die heb ik zelf geupgrade naar 3.0.2.
Vooralsnog lijkt het nog te werken ook
Gelukkig heb ik nu een leuke stijl weten te vinden en die heb ik zelf geupgrade naar 3.0.2.
Vooralsnog lijkt het nog te werken ook