Nederlandse knoppen voor deze stijlen

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
AylaAsperger

Nederlandse knoppen voor deze stijlen

Bericht door AylaAsperger » 12 jan 2008, 17:42

Hallo,

Ik heb een aantal van deze stylen gedownload:
http://www.sarkis-webdesign.com/phpbb3-styles-free.html

Er staat bij dat je de knoppen voor je niet-engelse forum kan aanvragen. Dit heb ik geprobeerd, maar omdat ik meerdere kleuren wilde installeren zodat mijn gebruikers zelf kunnen kiezen welke kleur ze willen, konden ze me niet aan de knoppen helpen. Alleen als ik 1 stijl kies en die installeer kon ik op een of andere manier aan knoppen komen.

Ik vraag me hierbij af of iemand anders misschien een setje nederlandse knoppen voor deze stijlen heeft?
Bij Voorbaat Dank!!!!!

BetaDevil

Re: Nederlandse knoppen voor deze stijlen

Bericht door BetaDevil » 12 jan 2008, 18:19

De stijlen zijn gemaakt via het programma Colorize It!. Je kunt daar je eigen kleurenvarianten maken op prosilver maar de precieze varianten kan ik je niet geven dus ook niet de precieze knoppen.

AylaAsperger

Re: Nederlandse knoppen voor deze stijlen

Bericht door AylaAsperger » 12 jan 2008, 20:31

Oh hihi dan ga ik mijn eigen kleuren wel maken! Dan heb ik tenminste kleuren en knoppen die bij elkaar passen..... Hartstikke bedankt!

Plaats reactie