tijd omzetten naar juiste formaat

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
asalam

tijd omzetten naar juiste formaat

Bericht door asalam » 12 jan 2008, 13:12

Ola lieve mensen,

Ik wil voor een mod (fsports uit phpbb2) de tijd uit een array omzetten naar het juiste formaat. Ik heb om dit uit te vogelen afgekeken bij oa. memberlist.php, maar dit levert niet het gewenste resultaat. Mijn vraag is dan ook, wat doe ik hier fout:

'GAMETIME' => $user->format_date($row['gametime']),

Dit levert de volgende error op:

PHP Notice: in file /includes/session.php on line 1778: strtr(): The second argument is not an array.

('HOMETEAM' => $row['awayteam'], werkt bijvoorbeeld wel)

sjit, zet ik hem in stijlen neer, hij hoort dus in het subforum modificaties..

BetaDevil

Re: tijd omzetten naar juiste formaat

Bericht door BetaDevil » 12 jan 2008, 13:21

Ik heb even gekeken in includes/session.php en volgens de error geeft hij aan dat er iets mist in de taal-bestanden. Dus upload language/TAAL/common.php opnieuw (al denk ik dat ik het fout heb :roll: ).

asalam

Bericht door asalam » 12 jan 2008, 13:35

Ik heb gecheckt naar common.php, maar daar kon ik niets vinden.. daar heb ik ook niets aangepast (geloof ik). Denk ook niet dat het een fout is in de taalbestanden. Maar op zicht is het wel een goede om te kijken in session.php :P. Daar kom ik op regel 1778 (verwijzing foutmelding) uit op de volgende regel:

return strtr(@gmdate(str_replace('|', '', $format), $gmepoch + $this->timezone + $this->dst), $lang_dates);

'GAMETIME' => ($row['gametime']), geeft oa. het volgende resultaat: 1200162600. Dit zou ik dus graag om willen zetten naar het juiste formaat :)

BetaDevil

Bericht door BetaDevil » 12 jan 2008, 14:04

$lang_dates, die blijkbaar een array moet zijn maar het niet is volgens de error, is afgeleid aan $user->lang['datetime']. Daarom denk ik dat het aan de taal-bestanden ligt.

asalam

Bericht door asalam » 12 jan 2008, 14:38

nuja, hij doet het al. Ik heb deze meegegeven:

$user->setup(array('memberlist', 'groups'));

(dit ga ik nog netjes oplossen, maar ik ben in elk geval een stapje verder)

Thanks voor het meedenken BetaDevil.

Plaats reactie