Achtergrond veranderen
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Achtergrond veranderen
Ik heb nu mijn forum versmalt m.b.v. het WIKI-artikel, maar ik wil nu nog een mooie achtergrond (hij is nu wit, ik wil aan de zijkant rode streepjes hebben.. wat nu?
Voormalig Support Teamlid
Re: Achtergrond veranderen
In de stylesheet kijken bij body?
-
- Contacteer:
open colors.css
vind:
vervang met:
sla het bestand op en leeg je buffer 
@stef... je mag ook wel een uitleggend antwoord geven... niet iedereen weet alles te vinden en wat die dan moet doen
vind:
Code: Selecteer alles
html, body {
color: #BC9119;
background-color: #FFFFFF;
}
Code: Selecteer alles
html, body {
color: #BC9119;
background-color: #FFFFFF;
background-image: url("link naar afbeelding");
}

@stef... je mag ook wel een uitleggend antwoord geven... niet iedereen weet alles te vinden en wat die dan moet doen

lukt hier niet blijkbaar ik versta het niet goed is me al eens gelukt in het begin dat ik phpbb.3 had en nu lukt het me niet
aan wat kan het liggen ?
aan wat kan het liggen ?
Ow jij bent niet topic-starter, open anders even een nieuw topic. 

- Derky
Cache geleegt, theme template imageset refreshed?
Ik zit met hetzelfde probleem met die code lukt het wel maar dan loopt de achtergrond ook door
het witte middenstuk van het forum waar al de forum gegevens in staan.
Ik zou graag enkel de buitenste kanten zoals dit forum een andere achtergrond geven.
groeten symtex
het witte middenstuk van het forum waar al de forum gegevens in staan.
Ik zou graag enkel de buitenste kanten zoals dit forum een andere achtergrond geven.
groeten symtex
Mij lukt het ook niet. De achtergrond (bij mijn stijl, afgeleid van subSilver2) blijft wit.borka schreef:lukt hier niet blijkbaar ik versta het niet goed is me al eens gelukt in het begin dat ik phpbb.3 had en nu lukt het me niet
aan wat kan het liggen ?