Hoe installeren

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Robix

Hoe installeren

Bericht door Robix » 19 aug 2007, 13:26

Hallo,
Ik zou graag op mij forum een stijl installeren, heb er al verschillende gedownload maar hoe krijg je dat in je forum? Ik heb wel al gevonden dat er drie delen zijn, de templates, thema's en afbeeldingset.
mijn forum: http://robin.bamacs.be

groeten robin

keijzer16

Re: Hoe installeren

Bericht door keijzer16 » 19 aug 2007, 13:56

He robin,

je moet het zo doen:

Als je een stijl download dan krijg je het in een zip-file (als het goed is).
pak hem uit als dan imageset, template ,theme en style.cfg apart staan dan moet je ze in een map zetten van de naam van je stijl.
Daarna upload je de map naar (gezien van waar index.php staat) de map styles.
Ga dan naar het admin panneel en klik op stijlen en dan zie je onderaan je stijl staan en klik op installeren.

Hij is nu geïnstalleerd, maar het kan zijn dat jij geen afbeeldingen ziet bij waar normaal wel iets staat, dat komt door dat je geen afbeelding sets daar voor heb.

Dat is simpel op te lossen je gaat op je pc naar waar je stijl staat die je hebt gedownload.
Open de map en open ook de map imagesets, hernoem de map en, naar nl upload dan die map naar waar je stijl staat op je server dus (ook weer gezien waar index.php staat) styles > je stijl > imagesets .

Als het goed is kan je dan volop genieten van je nieuwe template.

gina

Re: Hoe installeren

Bericht door gina » 30 aug 2007, 10:29

hoi je zegt dan in een map plaatsen maar in welke map dan?

Plaats reactie