Stijl niet zichtbaar

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
ara-world
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 apr 2007, 21:39
Contacteer:

Stijl niet zichtbaar

Bericht door ara-world » 11 aug 2007, 08:35

hallo, ik heb met colorizeit een andere kleur gemaakt voor prosilver. Ik heb dit geupload naar mijn server onder stylen, maar als ik hem dan wil installeren staat hij er niet tussen.

Nu zag ik dat die stijlen van colorizeit voor rc4 zijn en ik heb rc1 maakt dit nog wat uit hierin?

Groetjes erika
Neem je de volgende keer een duidelijk onderwerptitel?
- Stef

Gebruikersavatar
Derky
Berichten: 4466
Lid geworden op: 07 apr 2005, 16:24
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: stijl werkt niet

Bericht door Derky » 11 aug 2007, 08:53

ara-world schreef:hallo, ik heb met colorizeit een andere kleur gemaakt voor prosilver. Ik heb dit geupload naar mijn server onder stylen, maar als ik hem dan wil installeren staat hij er niet tussen.
Heb je die stijl een andere naam gegeven, of gewoon prosilver overschreven?
ara-world schreef:Nu zag ik dat die stijlen van colorizeit voor rc4 zijn en ik heb rc1 maakt dit nog wat uit hierin?

Groetjes erika
Ja er zitten veel verschillen tussen, je moet even updaten! ;)

ara-world
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 apr 2007, 21:39
Contacteer:

Re: stijl werkt niet

Bericht door ara-world » 11 aug 2007, 09:00

ik heb hem prosilver 2 genoemd.
Gisteren is er een ajaxchat opgekomen die niet werkt op RC4 maar alleen op 1 als het goed is vandaar dat hij nog niet is upgedate.

groetjes erika

Gebruikersavatar
Derky
Berichten: 4466
Lid geworden op: 07 apr 2005, 16:24
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: stijl werkt niet

Bericht door Derky » 11 aug 2007, 09:07

ara-world schreef:ik heb hem prosilver 2 genoemd.
Heb je die stijl bij 'Colorizeit' ook zo genoemd, of heb je gewoon de mapnaam veranderd?

Controleer de .cfg bestanden in iedere map van /styles/prosilver 2/ dan zal er waarschijnlijk in dat bestand alleen "prosilver" staan. ;)

ara-world
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 apr 2007, 21:39
Contacteer:

Re: stijl werkt niet

Bericht door ara-world » 11 aug 2007, 09:19

Ja het is gelukt, nu doet alleen de chat het niet meer :( moet ik daarbij misschien ook wat veranderen in de codes?

groetjes erika

Gebruikersavatar
rohit
Berichten: 276
Lid geworden op: 07 jun 2007, 22:05
Contacteer:

Re: stijl werkt niet

Bericht door rohit » 11 aug 2007, 11:37

de template veranderinge voor die ajax chat mod moet je ook verandere bij je nieuwe stijl ja ;)

en heb je die Ajax chat van phpbb.com?

http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &sk=t&sd=a

dan kan je hem gewoon updaten naar Rc4 volgens mij werkt het gewoon hoor ;) er zijn niet veel veranderingen om te doen ;) je moet gewoon proberen en zowiezo update naar rc4, die chat zal als die niet werkt snel rc4 compatible worden gemaakt ;)

ara-world
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 apr 2007, 21:39
Contacteer:

Re: stijl werkt niet

Bericht door ara-world » 11 aug 2007, 12:36

Iemand anders heeft de mod voor mij erop gezet, het lukte mij zelf niet. Hij zei dat ik de kleuren gewoon kon veranderen. De standaard kleur is blauw, maar ik wil het groen, nu is het half om half kijk maar eens:
http://www.ara-world.nl/araforum.

Ik kan indd wel eerst proberen om de boel te updaten en kijken hoe dat dan gaat?

groetjes erika

Plaats reactie