Verschil IE en FF HELP!

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
F# Taurus

Verschil IE en FF HELP!

Bericht door F# Taurus » 27 jul 2007, 11:24

Beste(n),

Betreft nieuwe stijl: http://www.factoryweb.nl/forums

Dankzij alle interessante topics op dit forum en dat van phpBB.com is het mij redelijk gelukt een eigen stijl te maken. Ik heb de standaart 'prosilver' stijl uit gebouwd tot de huidige, laten we het maar noemen, 'factoryweb' stijl.

Op dit moment twee dingen die ik graag zou willen veranderen.
1. De kleur voor moderators (hier fel groen) in whois online veranderen. Waarschijnlijk heel simpel, maar ik kijk er t.n.t. overheen. Waar kan ik dit vinden?
2. Voor sommigen een kniesoor die er op let. In IE wordt mijn stijl weergegeven zoals bedoelt. In Firefox zit er teveel ruimte tussen 'zoeken' en 'forum overzicht'. Waar zou dit aan kunnen liggen.

Alvast bedankt!

lifeguard
Contacteer:

Re: Verschil IE en FF HELP!

Bericht door lifeguard » 28 jul 2007, 11:14

F# Taurus schreef:Beste(n),

Betreft nieuwe stijl: http://www.factoryweb.nl/forums

Dankzij alle interessante topics op dit forum en dat van phpBB.com is het mij redelijk gelukt een eigen stijl te maken. Ik heb de standaart 'prosilver' stijl uit gebouwd tot de huidige, laten we het maar noemen, 'factoryweb' stijl.

Op dit moment twee dingen die ik graag zou willen veranderen.
1. De kleur voor moderators (hier fel groen) in whois online veranderen. Waarschijnlijk heel simpel, maar ik kijk er t.n.t. overheen. Waar kan ik dit vinden?
2. Voor sommigen een kniesoor die er op let. In IE wordt mijn stijl weergegeven zoals bedoelt. In Firefox zit er teveel ruimte tussen 'zoeken' en 'forum overzicht'. Waar zou dit aan kunnen liggen.

Alvast bedankt!
Vraag 1
In beheerderspaneel > gebruikers en groepen > beheer groepen > en kies daar de groep, en de juiste instellingen :)
Vraag 2 zou ik niet weten .
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

Stef

Bericht door Stef » 28 jul 2007, 12:27

F# Taurus schreef:2. Voor sommigen een kniesoor die er op let. In IE wordt mijn stijl weergegeven zoals bedoelt. In Firefox zit er teveel ruimte tussen 'zoeken' en 'forum overzicht'. Waar zou dit aan kunnen liggen.
Andere manier van berekenen van pixels, kijk goed naar je margins en paddings.

F# Taurus

Bericht door F# Taurus » 03 aug 2007, 01:16

Ah ok ... ik ga eens puzzelen ...
Of ik begin overnieuw natuurlijk ;)

Plaats reactie