Beste(n),
Betreft nieuwe stijl: http://www.factoryweb.nl/forums
Dankzij alle interessante topics op dit forum en dat van phpBB.com is het mij redelijk gelukt een eigen stijl te maken. Ik heb de standaart 'prosilver' stijl uit gebouwd tot de huidige, laten we het maar noemen, 'factoryweb' stijl.
Op dit moment twee dingen die ik graag zou willen veranderen.
1. De kleur voor moderators (hier fel groen) in whois online veranderen. Waarschijnlijk heel simpel, maar ik kijk er t.n.t. overheen. Waar kan ik dit vinden?
2. Voor sommigen een kniesoor die er op let. In IE wordt mijn stijl weergegeven zoals bedoelt. In Firefox zit er teveel ruimte tussen 'zoeken' en 'forum overzicht'. Waar zou dit aan kunnen liggen.
Alvast bedankt!
Verschil IE en FF HELP!
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Verschil IE en FF HELP!
Vraag 1F# Taurus schreef:Beste(n),
Betreft nieuwe stijl: http://www.factoryweb.nl/forums
Dankzij alle interessante topics op dit forum en dat van phpBB.com is het mij redelijk gelukt een eigen stijl te maken. Ik heb de standaart 'prosilver' stijl uit gebouwd tot de huidige, laten we het maar noemen, 'factoryweb' stijl.
Op dit moment twee dingen die ik graag zou willen veranderen.
1. De kleur voor moderators (hier fel groen) in whois online veranderen. Waarschijnlijk heel simpel, maar ik kijk er t.n.t. overheen. Waar kan ik dit vinden?
2. Voor sommigen een kniesoor die er op let. In IE wordt mijn stijl weergegeven zoals bedoelt. In Firefox zit er teveel ruimte tussen 'zoeken' en 'forum overzicht'. Waar zou dit aan kunnen liggen.
Alvast bedankt!
In beheerderspaneel > gebruikers en groepen > beheer groepen > en kies daar de groep, en de juiste instellingen

Vraag 2 zou ik niet weten .
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Andere manier van berekenen van pixels, kijk goed naar je margins en paddings.F# Taurus schreef:2. Voor sommigen een kniesoor die er op let. In IE wordt mijn stijl weergegeven zoals bedoelt. In Firefox zit er teveel ruimte tussen 'zoeken' en 'forum overzicht'. Waar zou dit aan kunnen liggen.
Ah ok ... ik ga eens puzzelen ...
Of ik begin overnieuw natuurlijk
Of ik begin overnieuw natuurlijk