Hallo,
Ik heb net phpbb 3 geinstaleerd.
Nu hb ik hier ook 4 verschillende stijlen begezet.
Ik wil mijn oude forum later overzetten naar het nieuwe forum (de berichten ed dan) en om de mensen niet te veel te laten schrikken wil ik de oude template ook weer nabootsen als 1 van de stijlen.
Dit was subsilver dus logischerwijs heb ik subsilver 2 erbij gezet.
Nu het probleem, ik wil de kleuren dus ook gelijk hebben aan het oude forum maar ik heb al door dat het niet simpel plakken en knippen is aangezien het oude invoerveld niet meer aanwezig is.
Hoe kan ik nu het beste alle oude kleuren overnemen?
Ik heb al gekeken bij subsilver.css en stylsheet.css voor vergelijking maar deze komen niet in zoverre overeen dat ik eruit kom.
Kleuren
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Kleuren
Als men te veel stapeld word men stapelgek.
Re: Kleuren
Staat er ook ergens een uitleg over de thema bewerker die de kleuren kan aanpassen van een stijl?
Want het is mij niet duidelijk hoe ik kan zien wat ik aanpas en waar ik het moet aanpassen.
Want het is mij niet duidelijk hoe ik kan zien wat ik aanpas en waar ik het moet aanpassen.
Je kunt kleuren aanpassen in de css bestanden, voor Subsilver2 is dat stylsheet.css en voor Prosilver moet je colours.css hebben.
Na aanpassingen wel even je thema vernieuwen in je acp
(is alleen nodig bij Prosilver)
Na aanpassingen wel even je thema vernieuwen in je acp

Het is mij bekend waar ik de kleuren kan veranderen.
Waar ik mee kom te zitten is dat ik niet weet wat ik erin moet veranderen.
Ik wil graag weer dezelfde kleuren gebruiken als het eerste forum maar weet niet welke codes ik dan allemaal moet aanpassen.
Het is mij dus ook niet echt duidelijk waar precies alles voor staat aangezien er zo veel staat.
Bij de oude subsilver had je een wat meer algemener lijstje wat je kon invullen.
Als ik het nou nog kon vergelijken met de oude subsilver maar daar kan ik ook niks uit herleiden.
Waar ik mee kom te zitten is dat ik niet weet wat ik erin moet veranderen.
Ik wil graag weer dezelfde kleuren gebruiken als het eerste forum maar weet niet welke codes ik dan allemaal moet aanpassen.
Het is mij dus ook niet echt duidelijk waar precies alles voor staat aangezien er zo veel staat.
Bij de oude subsilver had je een wat meer algemener lijstje wat je kon invullen.
Als ik het nou nog kon vergelijken met de oude subsilver maar daar kan ik ook niks uit herleiden.
- Robin Huurman
de belangrijkste zijn toch wel forabg en forumbg. Maar als ik jou was zou ik gewoon een beetje spelen ermee. Doe ik ook altijd als ik een nieuwe stijl maak, na 6 stuks gemaakt te hebben weet ik nog steeds niet waar alle codes invloed op hebben.