Gebruikersprofiel
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Gebruikersprofiel
Ik wil graag in de prosilver stijl de gebruikkersprofielen op de berichtenpagina's weer aan de linkerkant van de berichten hebben. Hoe doe ik dat? Nu staan ze rechts van de berichten.
Re: Gebruikersprofiel
Iemand?
Re: Gebruikersprofiel
Het is wel gelukt maar inderdaad zit nu het online plaatje net iets tegen de avatar aan. Ik heb de avatar "right" gezet maar hij zit er nog steeds iets over. Ik denk dat ik hem maar weghaal want ook al zet je hem anders, in het profiel via de ledenlijst zit hij er helemaal onder. Maar je kunt ook simpelweg een kleiner gifplaatje zoals een rode bullet nemen zoals ik nu gedaan heb, dat werkt ook prima.
Hoe zet ik de avatar en de profiel gegevens iets meer naar links en de gebruikkersnaam gecentreerd onder de avatar? Zeker iets met borders ergens?
En o ja, hoe kun je, als je de bij registratie-datum in je profielblok, de tijd weg wilt halen, ervoor zorgen dat de tijd op de indexpagina nog wel zichtbaar blijft?
Hoe zet ik de avatar en de profiel gegevens iets meer naar links en de gebruikkersnaam gecentreerd onder de avatar? Zeker iets met borders ergens?
En o ja, hoe kun je, als je de bij registratie-datum in je profielblok, de tijd weg wilt halen, ervoor zorgen dat de tijd op de indexpagina nog wel zichtbaar blijft?